Hallo allemaal ik wil allen even iets kwijt hoor
Op 14 december 2004 hebben wij een eind afrekening van Evolta ontvangen een blijkbaar dat wij krijgen nog geld van hun terug.
HOERA!!! wij hebben hun tot nu toe 11x gebeld om te vragen wanneer kunnen wij het bedrag van onze rekening zien staan maar krijg je alleen maar hetzelde antwoord ik zal het doorgeven"of wij gaan dat achter aan.. nou ja op het gegeven moment vraag ik me af wanneer is het precies...?? zijn antwoord 'mevrouw ik kan het niet zeggen. Dat lijk wel denk dat ik mischien volgende maand nog aan hun moeten bellen.. over hetzelfde vraag ..ik weet het niet meer. Dat is eigenlijk 348.00 euro
CONCLUSIE : Ik vind dat een slechte service van evolta hoor.. dat betekent eigenlijk dat ik mischien de volgende nog een keer weer gaan bellen. Nu heb ik uiteindelijk de aansluiting van hun beeindig.
Iemand hebben hetzelfde ervaring???
mel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] EVOLTA eind afrekening slechte service
Re: EVOLTA eind afrekening slechte service
Ga een klacht indienen bij www.sgc.nl, meldt dat van tevoren aan Evolta per Fax of brief en dan gaat de betaling opeens heel snel.
Re: EVOLTA eind afrekening slechte service
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie