LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] factuur

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
amyvho

factuur

Ongelezen bericht door amyvho »

Hallo,

Kan iemand mij helpen!

Ik heb in februari de slimme meter laten instaleren en of dit zo'n goed idee geweest is weet ik niet maarja ik moet het er nu mee doen!

Maar nu kreeg ik van de week een factuur binnen dat ik 19,28 euro moet betalen dit is voor de meterhuur! Nou eerlijk gezegd heb ik nog nooit van een meterhuur gehoord maar wat hun mij nu zeggen is dat ik voorheen meterhuur aan mijn netbeheerder betaalde dat nu niet meer aan hen moet betalen maar aan Oxxio!

Weet iemand hier misschien iets meer van?

groetjes amy

P.s. nu heb ik ook een brief gehad van Oxxio of ik mijn gas wil laten vastzetten! Doen of niet doen?

Shine

Re: factuur

Ongelezen bericht door Shine »

Oxxio,..........prijs vastzetten,..........bij oxxio,.........vraag je het mij: NEE niet doen.
Vaak betaal je nu ook al het dubbele van het huidige variabele gastarief. Wat zoveel betekent dat je nu al teveel betaald voor Gas per m3. De energiemarkt speelt in op het gemoed van de consument tav de angst voor de stijgende G prijzen.
Bereken maar eens:
Neem om de 6 maanden 10% van het geldende variabele G tarief. Tel dat bij het betreffende bedrag op. Neem dan weer 10% van dit nieuwe G variabele tarief, tel dat weer erbij op. Hoeveel jaartjes kunt u gewoon variabel verder zonder dat u nu al dàt bedrag betaald wat ze momenteel rekenen per m3 als u het nu vastzet tegen het vaste geldende G tarief?!
Ik bedoel maar.... Je gaat toch nu al niet teveel betalen, wat zeg ik.... jaren teveel betalen.

Meterhuur: het verhaal klopt. De rekening die u hiervoor apart ontvangt dus ook.
Zie voor info:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... _meterhuur

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... eetbedrijf

Gesloten