Ik heb een enorme slechte ervaring opgedaan met Nuon waarvoor ik de lezers van dit forum wil waarschuwen. Tevens ben ik nieuwsgierig of er nog meer mensen zijn die zich herkennen in het onderstaande probleem met Nuon.
MIJN SLECHTE ERVARING
Nuon stuurt verkopers naar o.a. winkelcentra met verkooppraatjes. In mijn geval zou ik 10% korting krijgen t.o.v. mijn notabedrag bij Eneco. In plaats daarvan is de eindafrekening circa 20% hoger (meerprijs extra gasverbruik al verdisconteerd).
Achteraf zegt Nuon glashard dat het slechts "verkooppraatjes waren van de verkoper" en dat ik "maar beter had moeten opletten" (; die fijne verkoper had me namelijk geniepig voor iets anders laten tekenen). Nuon gooit de horn op de haak als je verhaal haalt, dreigt met incasso's, gaat niet in op verzoeken om het lopende contract tussentijds te beëindigen, verrekent onrechtmatig mijn teruggeleverde stroom met vermeende openstaande nota's, negeert mijn emails en de daarin staande argumentatie, schrijft zomaar Euro 1500 van mijn rekening af zonder iets te melden, enzovoort.
Ondanks dat er getuigen zijn die het verhaal van de verkoper kunnen beamen (= 10% korting krijgen t.o.v. mijn notabedrag bij Eneco) wil Nuon de mondelinge toezegging/afspraak van de verkoper niet nakomen en sturen ze aan op een rechtzaak.
Wat een walgelijk bedrijf!
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)