Beste trebelski,
Dat is vervelend om te horen. Wij willen inderdaad op deze manier geen klanten werven! Wat goed dat u het mailadres ([email protected]) heeft doorgegeven. Als uw vriend een e-mail stuurt met daarin zijn gegevens kan ik nagaan of de annulering alsnog correct verwerkt is en kan ik uitzoeken om welke verkoper het gaat. Wij kunnen de verkoper dan laten aanspreken op zijn gedrag. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen Oxxio klant, wel betalen (huil)
-
- Berichten: 343
- Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
- Contacteer:
-
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
- Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1
Re: Geen Oxxio klant, wel betalen (huil)
Ik dacht dat hij al een email had gestuurd maar anders zal ik hem vragen dit alsnog (nogmaals) te doen.deoxxiomedewerker schreef:Beste trebelski,
Als uw vriend een e-mail stuurt met daarin zijn gegevens kan ik nagaan of de annulering alsnog correct verwerkt is en kan ik uitzoeken om welke verkoper het gaat. Wij kunnen de verkoper dan laten aanspreken op zijn gedrag. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker