HenkHH, ik zal dat eens bekijken maar in de brief wordt duidelijk aangegeven dat ze je niet kunnen berichten.
En NeoDutchio, jij bent typisch iemand die alleen in problemen denkt en niet in oplossingen. Maar als ze een brief op adres kunnen sturen zouden ze ook een ID kunnen meegeven welk je kunt gebruiken om op een site te kijken. Of gewoon op postcode huisnr. Er is toch iemand die bepaalt wanneer de stroom er weer op gaat en blijft?
Ik wist niet dat een simpele vraag met meerdere simpele oplossingen zoveel los zou maken.
geplande stroomonderbreking LIANDER
Re: geplande stroomonderbreking LIANDER
HenkHH, ik heb die link gevonden en me aangemeld. Als het werkt dan is dit wel exact wat ik bedoel.
https://www.liander.nl/storingen-en-ond ... ms-service
https://www.liander.nl/storingen-en-ond ... ms-service
-
NeoDutchio
Alles in het leven lijkt heel simpel. Maar pas als iemand zich zou verdiepen in werk van een ander komt men tot leuke verrassingen.mcselec schreef: ↑24 feb 2026 20:46En NeoDutchio, jij bent typisch iemand die alleen in problemen denkt en niet in oplossingen. Maar als ze een brief op adres kunnen sturen zouden ze ook een ID kunnen meegeven welk je kunt gebruiken om op een site te kijken. Of gewoon op postcode huisnr. Er is toch iemand die bepaalt wanneer de stroom er weer op gaat en blijft?
Nee hoor, ik denk niet in problemen. Maar om een, in uw ogen simpele, oplossing te maken zal je moeten kijken naar de praktijk. Iets onderhouden in een transformatorhuisje is inderdaad niet zo lastig. In de device aangeven dat het klaar is en weer door. Maar, zoals al gezegd, als er meerdere disciplines op 1 project zitten, dan stopt het niet bij het 'even' het stroom er op zetten.
HenkHH
vindt dit leuk
Och joh,maak je niet gek
Bij ons heeft de straat en de stoepen pas weken lang opgelegen,ik ben minder mobiel,en kon weken mijn huis niet in,en nu gaat dat van mei tot en met september weer gebeuren,je verwacht gewoon te veel als je denkt dat ze meedenken
Bij ons heeft de straat en de stoepen pas weken lang opgelegen,ik ben minder mobiel,en kon weken mijn huis niet in,en nu gaat dat van mei tot en met september weer gebeuren,je verwacht gewoon te veel als je denkt dat ze meedenken