LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geschillencommissie op de hand van de energiebedrijven

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
nel27

Geschillencommissie op de hand van de energiebedrijven

Ongelezen bericht door nel27 »

In oktober 2008 verhuisde wij naar een andere stad, wij namen voor enegergie de NUON, een paar maanden gewoon, in dec 59 eu bijbetalen, en wij namen contrakt vast voor 3 jaar.
In dec 2009 weer afrekening, kregen wij 568 terug.
In februari 2010 verhuisde wij weer, met meenemen van contrakt, moesten wij tot maart , 3 maanden dus!!!1180 eu bijbetalen, te gek voor woorden, naar de geschillencommissie geweest, maar daar zitten ook energie mensen in, dus tijdverspilling. we kregen wel 428 btw terug, stond niet op de nota dat bedrag, maar oke het scheelde.
Nu op 5-2-2011 krijgen wij, na 12x 75 eu te hebben betaald= 669
440 terug!!!!! VOOR EEN HEEL jaar 228 betaald.
We zijn aan de haaien overgeleverd, ze doen maar en waar haal je je gelijk?????? :mrgreen: :evil: :twisted: :oops:

MAXIEM

Re: Geschillencommissie op de hand van de energiebedrijven

Ongelezen bericht door MAXIEM »

nel27

Het klopt inderdaad dat de Geschillencommissie Energie en Water niet onafhankelijk is. Dat geldt overigens voor alle Geschillencommissies. In feite kan dit een goede voedingsbodem zijn voor corrupte. Of dat al het geval is, kan ik momenteel nog niet beoordelen. Sommige zaken (bijvoorbeeld de pretium- en de yarden zaak), wijzen echter wél in die richting.

Maxiem.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Topicstarter krijgt 428 terug (pepernoten?) voor een verhaal waar geen touw aan vast te knopen is, en de Geschillencommissie deugt niet? Het lijkt me dat ze bij SGC heel redelijk zijn. Natuurlijk zitten er ook mensen uit de energiesector in die commissie, maar dat maakt de commissie nog niet partijdig.

nel27

OOK BIJ de reisafdeling van geschillencommisie werkt het zo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: was jij daar al eens geweest of werk je daar, en het staat er toch duidelijk geschreven hoor :oops: :oops:

Bob Schurkjens schreef:Topicstarter krijgt 428 terug (pepernoten?) voor een verhaal waar geen touw aan vast te knopen is, en de Geschillencommissie deugt niet? Het lijkt me dat ze bij SGC heel redelijk zijn. Natuurlijk zitten er ook mensen uit de energiesector in die commissie, maar dat maakt de commissie nog niet partijdig.

nel27

Wie kan deze rekeningen lezen?????
Ik heb ze va 2008
Wij zijn leken :mrgreen:
Naar mijn inziens heeft de NUON gewoon vanaf 2008 tot maar 2010 gerekend :D

Of men heeft de grote korting terug gehaald????? :mrgreen: :mrgreen: :wink:

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

nel27 schreef:Wie kan deze rekeningen lezen?????
Ik heb ze va 2008
Wij zijn leken :mrgreen:
Naar mijn inziens heeft de NUON gewoon vanaf 2008 tot maar 2010 gerekend :D

Of men heeft de grote korting terug gehaald????? :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Heb je geen familie of kennissen welke de rekeningen kunnen lezen?
Zo moeilijk is het toch ook weer niet!

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ben inderdaad 2 keer bij SGC "geweest" (nooit op een hoorzitting, alles op papier).

Twee keer helemaal gelijk gekregen van hunnie en een feestneus cadeau op de koop toe. Dus wat wil je nog meer!

Wees blij dat er zo'n instantie is. Anders moet je naar de kantonrechter.

Gesloten