Ik heb daarstraks in een ander topic een reactie geplaatst over de colportagetechnieken van Greenchoice om aan hun klanten te komen. Ik heb direct toen ik mij besefte dat ik een complete overeenkomst heb afgesloten met een nieuwe energieleverancier een mail gestuurd naar Greenchoice met de mededeling dat ik het contract wil laten ontbinden, verder heb ik daags daarna ook nog eens telefonisch mezelf beklaagd bij hun over de misleidende technieken die worden gebruikt door de colporteurs en wederom medegedeeld dat ik mijn contract wil opzeggen en de vriendelijke vrouw zou hier intern achteraan gaan (de praktijken van de colporteurs) en ze ging me direct uit het bestand verwijderen.
Nou kunnen ze zoveel zeggen dus ik ben benieuwd of er hier mensen problemen hebben gehad met het opzeggen van hun contract met Greenchoice
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Greenchoice: problemen met opzeggen?
Re: Greenchoice: problemen met opzeggen?
Geen problemen mee gehad. Nuon was degene die moeilijk deed met het omzetten van greenchoice naar nuon.