| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft iemand ervaring met UNITED CONSUMERS?
-
Lievesanne
Heeft iemand ervaring met UNITED CONSUMERS?
United consumers zegt korting op energie en benzine te kunnen geven. Een en ander wordt uitgelegd, maar het komt niet helemaal betrouwbaar over. Vooral de reacties van 'de media' zijn nogal vaag....
Is dit bedrijf te vertrouwen? Kan iemand mij meer over dit bedrijf vertellen?
http://www.unitedconsumers.com
Is dit bedrijf te vertrouwen? Kan iemand mij meer over dit bedrijf vertellen?
http://www.unitedconsumers.com
-
Gast
Re: Heeft iemand ervaring met UNITED CONSUMERS?
Op mij komt het helemaal niet onbetrouwbaar over.
Gert.
Gert.
-
Gast
100 % betrouwbaar
honderduizenden mensen doen er aan mee
honderduizenden mensen doen er aan mee
-
mvanantwerpen
United consumers is zeker heel betrouwbaar ben al jaren lid en krijg steeds naar tevredenheid het gepaarde geld[via tanken en stroom uitbetaald ik ga binnenkort ook over op gas via hun!!!!!! Ook andere familie leden die zijn net als ik zeer tevreden !!!![/b]
-
Mohawkmarcje
Nou, klinkt allemaal wel heel goed. Dus wie weet levert het inderdaad wat op. Nu maar hopen dat met de aangekondigde prijsstijgingen van de energie er nog wat te regelen valt. Helaas rijzen de energiebelastingen de pan uit, die maken nu al meer dan de helft van de prijs uit. En het gaat alleenmaar erger worden. Tja.
Het is betrouwbaar, maar de korting die men noemt moet men wel met een korreltje zout nemen.
Bijvoorbeeld bij een ziektekostenverzekering is de verzekering zonder korting elders goedkoper af te sluiten. Je krijgt dan wel zgn. "korting" of een cadeau, maar die betaal je uiteindelijk wel zelf.
De korting op benzine is wel correct. Het is wel zo dat je er op het moment van tanken nog niets van merkt, je rekent niet minder af maar de korting wordt op jouw naam geschreven.
De korting op stroom en gas is (bij een eenpersoonshuishouden) zo minimaal, dat het te verwaarlozen is. Een tientje per jaar dan houdt het wel mee op. Sluit je een overeenkomst af bij bijvoorbeeld de Nuon ben je vaak (vrijwel) net zo duur uit.
Conclusie: Als je erg veel kilometers maakt en veel moet tanken kun je een noemenswaardig kortingstegoed opbouwen, maar verder moet je er geen "wonderen" van verwachten.
Bijvoorbeeld bij een ziektekostenverzekering is de verzekering zonder korting elders goedkoper af te sluiten. Je krijgt dan wel zgn. "korting" of een cadeau, maar die betaal je uiteindelijk wel zelf.
De korting op benzine is wel correct. Het is wel zo dat je er op het moment van tanken nog niets van merkt, je rekent niet minder af maar de korting wordt op jouw naam geschreven.
De korting op stroom en gas is (bij een eenpersoonshuishouden) zo minimaal, dat het te verwaarlozen is. Een tientje per jaar dan houdt het wel mee op. Sluit je een overeenkomst af bij bijvoorbeeld de Nuon ben je vaak (vrijwel) net zo duur uit.
Conclusie: Als je erg veel kilometers maakt en veel moet tanken kun je een noemenswaardig kortingstegoed opbouwen, maar verder moet je er geen "wonderen" van verwachten.
Eens met jlthkoch. Heb al een tijdje een tankpas van UC en daar spaar je langzaam toch een leuk tegoed mee op.
Met al die andere aanbiedingen van UC heb ik geen ervaring. Kijk er meestal kort naar maar kom er dan ook achter dat voor mij niet veel korting te halen valt.
Met al die andere aanbiedingen van UC heb ik geen ervaring. Kijk er meestal kort naar maar kom er dan ook achter dat voor mij niet veel korting te halen valt.
-
Alphavista
Kun je doen, UC is gewoon te vertrouwen. Maar verwacht geen bergen voordeel, je mag blij zijn als je aan het eind van het jaar 50 euro hebt, of je moet heel veel kilometers maken natuurlijk.