jammer genoeg ben ik ook bij energie direct.. wat een stelletje schoften zijn dat daar zeg.
mijn vriendin had problemen en helaas een week later ik dus ook
werd er ff 400 euro afgeschreven en een nieuw maandbedrag van 80 euro
voor de duidelijkheid ik woon in een kippehokkie en ben weinig tot nooit thuis
ook kreeg ik van nuon een afrekening van exact dezelfde periode met een enorm verschil in prijs... ruim 200 euro goedkoper dan ED
ik ga de boel afzeggen dit is echt niet normaal meer en gezien het aantal klachten over ed ben ik niet de enige.
is dit bedrijf niet te stoppen????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] helaas ik kwam ook aan de beurt
-
Re: helaas ik kwam ook aan de beurt
Je kan zelf opzeggen bij ED hoor, kost je eenmalig een boete van 50 euro maar die heb je snel zat weer terugverdiend
-
Re: helaas ik kwam ook aan de beurt
ED opzeggen lukt niet makkelijk. Mijn advies:
1. Zoek een goede energieleverancier en meldt je AANGETEKEND AAN. Schrijf in deze brief dat je hen verantwoordelijk stelt voor een goede snelle switch. (Dat is namenlijk zo!)en stel een datum vast.
2. Zeg ED op en schrik niet van hun protesten. Eventueel zeg je dat ook schriftelijk en aangetekend op.
Laat je vervolgens niet verleiden om ED telefonisch te benaderen. Want dat is VEEEEELLLLL duurder dan een aangetekend stuk. Dat kost 5,70 met eventueel een euro extra als je een bewijsje wilt hebben met de naam die je brief heeft aangenomen.
Je kunt hen wijzen op hun slechte service en andere klachten en dat je daarom je contract opzegt. Maar of het helpt weet ik niet, misschien moet je 50 euro betalen voor deze tussentijdse opzegging.
Tenslotte neem je meterstanden op!! STERKTE!!!
1. Zoek een goede energieleverancier en meldt je AANGETEKEND AAN. Schrijf in deze brief dat je hen verantwoordelijk stelt voor een goede snelle switch. (Dat is namenlijk zo!)en stel een datum vast.
2. Zeg ED op en schrik niet van hun protesten. Eventueel zeg je dat ook schriftelijk en aangetekend op.
Laat je vervolgens niet verleiden om ED telefonisch te benaderen. Want dat is VEEEEELLLLL duurder dan een aangetekend stuk. Dat kost 5,70 met eventueel een euro extra als je een bewijsje wilt hebben met de naam die je brief heeft aangenomen.
Je kunt hen wijzen op hun slechte service en andere klachten en dat je daarom je contract opzegt. Maar of het helpt weet ik niet, misschien moet je 50 euro betalen voor deze tussentijdse opzegging.
Tenslotte neem je meterstanden op!! STERKTE!!!