Welke diensten heeft Essent niet geleverd dan?Erwin uit Oosterhout schreef:[ ga ik derden inschakelen om mijn geld voor niet-geleverde diensten terug te halen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
300 bijbetalen,ja verspreiden over tien mnd?
Of idd als de kinderbijslag komt
Denk dat er veel mensen hoge rekening krijgen,ik wacht er ook op......
Of idd als de kinderbijslag komt
Denk dat er veel mensen hoge rekening krijgen,ik wacht er ook op......
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Die van ons komt altijd in oktober, en we kregen 15 euro terug meen ik. Maar goed, ik vul dus elke maand die verbruiksmanager op de site in, zeker nu mijn vriendin ivm een nekhernia ziek thuis zit, en we dus meer verbruiken. Zo gaat het maandelijkse bedrag elke keer wat omhoog, en komen we in oktober vermoedelijk weer netjes rond de nul uit.rozemarijntje schreef:300 bijbetalen,ja verspreiden over tien mnd?
Of idd als de kinderbijslag komt
Denk dat er veel mensen hoge rekening krijgen,ik wacht er ook op......
Daar heb je nu niet zoveel aan, maar het kan dit soort ellende in de toekomst wel voorkomen.
-
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Geache sephora30,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw klacht. Ik stel het zeer op prijs dat u uw ongenoegen kenbaar maakt.
Op dit moment hebben we een achterstand in de verwerking van contactformulieren. Ik wil uw vraag/klacht graag met voorrang in behandeling nemen. Indien u akkoord gaat, stuur dan in een e-mail naar [email protected] je postcode en huisnummer. Ik of iemand van mijn collega's zal dan zo spoedig mogelijk met u contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
Richard
Essent Klantenservice
Webcare
Allereerst wil ik u bedanken voor uw klacht. Ik stel het zeer op prijs dat u uw ongenoegen kenbaar maakt.
Op dit moment hebben we een achterstand in de verwerking van contactformulieren. Ik wil uw vraag/klacht graag met voorrang in behandeling nemen. Indien u akkoord gaat, stuur dan in een e-mail naar [email protected] je postcode en huisnummer. Ik of iemand van mijn collega's zal dan zo spoedig mogelijk met u contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
Richard
Essent Klantenservice
Webcare
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Ik ben niet de ts, maar toch maar ff mijn gegevens naar de webcare gestuurd.
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Ik hoop voor je dat je een betalingsregeling kan treffen maar heb het ideesephora30 schreef:Ik ben niet de ts, maar toch maar ff mijn gegevens naar de webcare gestuurd.
dat het wel kan.
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Betaal t liever in 1 keer anders zit ik elke maand krap.
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Ow oke, dacht dat je het niet kon betalen vandaar dat ik dat schreef.sephora30 schreef:Betaal t liever in 1 keer anders zit ik elke maand krap.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
sephora30 schreef:Ik ben niet de ts, maar toch maar ff mijn gegevens naar de webcare gestuurd.
Ja,maar je schreef eerder dat je dat niet kon????huh?
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Ja kan ik ook niet maar wat moet ik dan????? Dan moeten ze maar wachten tot 2 April ofzo.
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Sorry maar ik snap er helemaal niets meer van Sephora, je schrijft eerst dat je het nietsephora30 schreef:Ja kan ik ook niet maar wat moet ik dan????? Dan moeten ze maar wachten tot 2 April ofzo.
kan betalen, daarna schrijf je dat je het in 1x wil betalen, als je het niet kan betalen hoe
wil je het dan in 1x kunnen betalen ?
Hmm zal wel aan mij liggen dat ik het niet meer begrijp.
In ieder geval hoop ik dat er een oplossing voor je gaat komen.
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Ja Choco, ligt aan jou
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Even een terugkoppeling...........
Ben vandaag gebeld door de webcare-medewerker van Essent, en het probleem waarvoor ik 2x had gemaild en waar ik nooit antwoord op heb gekregen is tot tevredenheid opgelost.
Ook heb ik uitstel van betaling tot 5 April gekregen.
Netjes opgelost dus, ondanks de pijn van de jaarnota
Ben vandaag gebeld door de webcare-medewerker van Essent, en het probleem waarvoor ik 2x had gemaild en waar ik nooit antwoord op heb gekregen is tot tevredenheid opgelost.
Ook heb ik uitstel van betaling tot 5 April gekregen.
Netjes opgelost dus, ondanks de pijn van de jaarnota
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
sephora30 schreef:Even een terugkoppeling...........
Ben vandaag gebeld door de webcare-medewerker van Essent, en het probleem waarvoor ik 2x had gemaild en waar ik nooit antwoord op heb gekregen is tot tevredenheid opgelost.
Ook heb ik uitstel van betaling tot 5 April gekregen.
Netjes opgelost dus, ondanks de pijn van de jaarnota
Ja ik ben ook bang voor die pijn....ik krijg hem ook binnenkort...
Nou ja mooi opgelost,maar goed nu kan je geen kleding kopen voor kids....ene vult het andere...
Maar goed je bent er vanaf
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Fijn dat het is 'opgelost' .sephora30 schreef:Even een terugkoppeling...........
Ben vandaag gebeld door de webcare-medewerker van Essent, en het probleem waarvoor ik 2x had gemaild en waar ik nooit antwoord op heb gekregen is tot tevredenheid opgelost.
Ook heb ik uitstel van betaling tot 5 April gekregen.
Netjes opgelost dus, ondanks de pijn van de jaarnota
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Sephora30, heel mooi dat uw probleem is opgelost.
Ik hoop dat dit ook het geval is voor de topic starter, rvanwier. Misschien wil rvanwier de oplossing doorgeven of is forumessent bereid om het forum te informeren.
Ik hoop dat dit ook het geval is voor de topic starter, rvanwier. Misschien wil rvanwier de oplossing doorgeven of is forumessent bereid om het forum te informeren.
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
hier nog steeds geen oplossing. ik heb de harde meterstanden van toen ik hier kwam wonen. en vandaag en gedeeld door t aantsk jaren en kom qua gas normaal uit en qua stroom onder t gemiddeld. en toch de laatste 3 jr een hoge afrekening. dr klopt niets van....
ze zijn nog steeds aan t "uitzoeken"
gek word k ervan....
ze zijn nog steeds aan t "uitzoeken"
gek word k ervan....
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Ik zou het helemaal laten uitpluizen want dit is wel erg vreemd en je hoort het ook steeds vaker.
Zelf hou ik alles goed bij nadat ik ook ooit een flinke rekening kreeg.
Helaas sta je vaak met je rug tegen de muur bij deze instanties. succes
Zelf hou ik alles goed bij nadat ik ook ooit een flinke rekening kreeg.
Helaas sta je vaak met je rug tegen de muur bij deze instanties. succes
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 29 dec 2012 13:21
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Wat moet Essent met deze klacht? De netbeheerder is Liander, de leverancier is Greenchoice.e-chec schreef:Sephora30, heel mooi dat uw probleem is opgelost.
Ik hoop dat dit ook het geval is voor de topic starter, rvanwier. Misschien wil rvanwier de oplossing doorgeven of is forumessent bereid om het forum te informeren.
Re: Help! 3e x hoge afrekening. kastje naar de muur al 3 jr!
Bij Greenchoice heb je een persoonlijke pagina op hun site. Daar kun je zelf bijhouden of je verbruik overeenkomt met je voorschotbedrag, zodat je bij de jaarafrekening nooit hoeft bij te betalen. Zelf vul ik iedere maand ter controle mijn meterstand in. Dat kun je net zo vaak doen als je zelf wilt, het kan ook per week of desnoods iedere dag. Op dezelfde pagina kun je ook maandelijks je voorschotbedrag wijzigen. Zelf verhoog ik dat bedrag wel eens na een extra koude maand. Of een lager bedrag als het snikheet is.rvanwier schreef:wat green choice zegt en liander zegt strookt niet met elkaar.
en me verbruik ia echt niet zo hoog. liander laat overigens de standen 1x pj opnemen door een mannetje van hun....dus neem aan dat die standen wel kloppen en zeker niet geschat zijn?
somebody help me out?