LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoge nuon rekening HELPPPPP

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
help??
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:48

hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door help?? »

ben opzoek naar iemand die mij kan helpen mijn maandelijkse rekening is 240 euro pm.
heb een brief ontvangen dat het verhoogd word naar 270 euro ben echt radeloos.
ik heb alle buren gevraagd wat hun maandelijkse rekening is en dat is de helft van wat ik betaal.
ben een alleenstaande werkende moeder met 2 kinderen vind het vreemd.
ik heb contact gehad met nuon maar die zeggen dat het normaal is, heb gevraagd als er iemand langs kan komen misschien dat ik een gaslek heb nou ik moet eerst 1500 euor ophoesten en als blijkt dat ik geen gaslek heb ben ik dat bedrag kwijt.
ben thuis maar op onderzoek gegaan misschien ligt het aan mijn koelkast nou ook niet als ik iets niet gebruik trek ik altijd alle stekkers eruit.
Hopelijk is er iemand die mij verder kan helpen :(

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door sales1 »

Misschien een goedde keuze om over te stappen naar EnergieDirect.Is echt de beste en voordeligste.Succes ermee.

wicher
Berichten: 556
Lid geworden op: 13 mar 2006 23:28

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door wicher »

In ieder geval NIET naar EnergieDirekt gaan!! Dan kom je van de regen in de drup!
Dit lijkt mij weer een typisch geval voor "de medewerker".
Is iemand van Nuon die regelmatig op dit forum kijkt en tot nu toe vaak succes heeft met het oplossen van dit soort problemen.
Dus beste medewerker: AKTIE graag!

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Ik zou persoonlijk ook verre van ED blijven, maar dat moet je verder zelf weten natuurlijk.

Je zou eens kunnen kijken wat je per maand (of beter, per jaar) verbruikt. Als je dat hier post kunnen anderen hier ook op reageren. Heb je dat inzichtelijk? Jaarafrekening bijvoorbeeld?

bachanaal
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:15

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door bachanaal »

in ieder geval geen energie direct!!!!!!!!!!!!.die sjoemelen met meterstanden zodat je altijd teveel betaald.ben er dus weg.
blijf in overleg met het energie bedrijf en ga eens een week of 14 dagen de meterstanden bijhouden. misschien is ergens een groot sluipverbruik. een kilowattuurmeter aanschaffen kan ook zinvol zijn(kost hooguit 25 euro).zo zijn apparaten op te sporen die teveel gebruiken.een vergeten apparaat op zolder of in de kelder kan ook de boosdoener zijn, als die konstant aanstaat.veel sukses
Laatst gewijzigd door bachanaal op 28 jan 2007 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.

bachanaal
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:15

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door bachanaal »

een gaslek is makkelijk te controleren met zeepsop. bij belletjes=lek!!

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door Shine »

Sorrie, maar met een help oproep vergezeld enkel met wat termijnbedragen zegt niets.

Allereerst:
- Wat is uw jaarverbruik op Gas en Elektra?
- Hoe komt het dat u 240,= p/mnd betaalt aan termijnbedrag?
- Hebt u uw verbruik al eens bijgehouden? Zoja, hoe ziet deze er uit?
- Waar refereert het bedrag 1500,= naar?

Graag wat meer en gedetailleerdere informatie. Dit is echt veel te summier!

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door rweelden22 »

dit is een geval voor de mederwerker
geef allen je contract nummer meer niet deze zal je zeer goed helpen hij heeft al heel veel mensen geholpen die een probleem hebben met nuon
ik zelf zit er ook bij maar ik heb tot nu toe nog geen probleem gehad met ze en ik woon hiet met zijn 3 en ik betaal per maand 159 euro

dus dit is iets voor de mederwerker

De medewerker
Berichten: 114
Lid geworden op: 07 feb 2006 12:38

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door De medewerker »

Beste Help,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u een vraag heeft over uw termijnbedrag en uw jaarverbruik.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om dit met u door te nemen. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,

De medewerker

help??
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:48

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door help?? »

beste medewerker,

Kunt u niet beter uw mail adres aan mij doorgeven a.u.b.

alvast bedankt,

help???

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door puma73 »

@help??

Gewoon hier je contractrekeningnummer neerzetten, kan niemand iets mee behalve "de medewerker

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door rweelden22 »

doe het nu maar komt het vanzelf wel goed

snorkel
Berichten: 36
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:18

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door snorkel »

gaat lekker hier!

geef eerst maar even antwoord op de vragen van Shine dan kijk ik er ook wel even naar!

lijkt wel een imagoverbeteringsactie van de medewerker hier!!!

(op zich niets op tegen hor)

:wink:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door G7 »

Help??. Zoals anderen hier ook al zeggen, gewoon even je contractnummer hier vermelden, dan kan de medewerker kontakt met je opnemen. Hij/zij heeft zo al velen hier op dit forum kunnen helpen.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Tot nu toe hoor/lees je nog maar weinig van Help??

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Tot nu toe hoor/lees je nog maar weinig van Help??
Bij een eerder topic heb ik eens gelezen dat hulp van de medewerker betekent dat je gelijk niets meer mag zeggen.

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door mylo1 »

Ron 2 waar heb je het over :roll: ..de medewerker is hier bekent en heeft al heel wat mensen geholpen..en verschillende hebben hier hun ervaringen neer geschreven..dus wat is jou probleem :evil:

jsp
Berichten: 382
Lid geworden op: 15 jun 2005 00:50

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door jsp »

Wat Ron2 (denk ik) bedoelt is dat De Medewerker (=NUON-puinruimer) via dit forum wel degelijk mensen helpt. Voorwaarde daar tegenover is dan wel dat je op het forum verder moet zwijgen over de voortgang of de preciese oplossing van het probleem. Ik heb over deze voorwaarde ook wel eens eerder wat gelezen hier. Klopt toch, Ron2?

Alleen, in dit geval heeft er nog geen aantoonbare uitwisseling van gegevens tussen Help?? en De Medewerker plaatsgevonden, voor zover ik het kan overzien. Of hij/zij van deze mogelijkheid gebruik wil maken moet en kan Help?? vast wel zelf beslissen.
Laatst gewijzigd door jsp op 29 jan 2007 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Ron 2 waar heb je het over ..de medewerker is hier bekent en heeft al heel wat mensen geholpen..en verschillende hebben hier hun ervaringen neer geschreven..dus wat is jou probleem
Er is geen probleem, er vroeg alleen iemand waarom we niets meer van de topic starter lezen.
Daarop gaf ik aan dat ik een keer gelezen heb dat als je geholpen wordt door "de medewerker" dat degene die geholpen wordt geen reacties meer mag posten op dit forum, behalve misschien een positieve reactie aan het eind als de zaak opgelost is.
Dat was dus allen maar een antwoord op een vraag en niet negatief bedoeld.

"De medewerker" is naar mijn idee niet 1 bepaalde persoon die zich geroepen voelt iedereen te helpen, maar gewoon een team van Nuon wat op deze manier zaken die tussen wal en schip zijn geraakt op te lossen om verdere negatieve publiciteit te voorkomen.
Als iemand hier mee geholpen wordt is dat prima, het is alleen jammer dat dit soort zaken niet bij de gewone klantenservice aangepakt kunnen worden.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: hoge nuon rekening HELPPPPP

Ongelezen bericht door Ron 2 »

jsp, wij waren tegelijk aan het tikken geloof ik, gelijk met mijn tekst zie ik jouw reactie, die helemaal klopt.

Gesloten