Ik zou graag hulp willen wat we weten niet meer hoe we de volgende situatie moeten oplossen...
In het kort:
We wonen nu 8 maanden in dit huis, hiervoor bij ouders gewoond. Vanaf het begin hebben we een contract bij Woonenergie. We zijn door omstandigheden even achter geweest met de betaling, waardoor we max 2 maand achterstand hadden. Dit werd via DAS Incasso geregeld... Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad want zowel de communicatie tussen Woonenergie en DAS als de communicatie van Woonenergie naar de klant is simpel gezegd waardeloos, maar uiteindelijk hebben we een regeling getroffen met beiden, deze netjes nagekomen, heel vaak gebeld met beiden om te controleren of alles goed verliep en de achterstand ingelost. Desondanks ontvangen wij nog steeds herinneringen van maanden die al betaald zijn. Met name de maand oktober 2013 is al meermaals langsgekomen, terwijl ik over die maand zelfs een bevestiging per mail gekregen heb van Woonenergie, dat het overgemaakte bedrag inderdaad verrekend was met de maand oktober 2013.
We hebben al tig keer gebeld met beiden, al ontelbaar keren betalingsbewijzen gestuurd, maar niks helpt.
Een aantal weken geleden hebben we alle betalingsbewijzen en de bevestigingsmail van oktober 2013 in één keer naar zowel Woonenergie als DAS gestuurd met het verhaal dat we bij zijn en niet begrijpen waarom we herinneringen blijven krijgen.
Nu werd mijn partner gebeld door iemand van DAS.. We zouden nog een bedrag van meer als 300 euro open hebben staan (meer als 2 maanden voor ons) en als dat niet voor het eind van de maand betaald word, worden we afgesloten. Echt duidelijkheid gaf deze meneer niet, want op de vraag hoe we zoveel achter kunnen zijn terwijl ons contract 8 maanden loopt en er 8 betalingen zijn gedaan, had hij geen antwoord. Maar feit bleef dat we moeten betalen en anders afgesloten worden... Ik begrijp er werkelijk niks meer van en word er heel boos en moedeloos van. Wat kunnen we nu nog meer doen? Bellen en mailen en alle betalingsbewijzen versturen hebben dus geen zin, maar wat meer kan je doen?
Is er iemand die ons hierover kan adviseren, kan vertellen waar of bij wie we hiermee terecht kunnen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hulp gevraagd, wat te doen? (woonenergie)
Re: Hulp gevraagd, wat te doen? (woonenergie)
Deze organisatie is aangesloten bij Thuiswinkel. Mogelijk dat u daar uw klacht kunt neerleggen.
https://beheer.thuiswinkel.org/leden/pr ... ertificaat
https://beheer.thuiswinkel.org/leden/pr ... ertificaat