LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben niet instaat eind afrekening NUON te controleren

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
H. de Jong42
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2017 23:10

Ik ben niet instaat eind afrekening NUON te controleren

Ongelezen bericht door H. de Jong42 »

Door de opstelling van de cijfers en de tarieven die verschillen van mijn 1 jaar contract ben ik niet in staat de eind afrekening te controleren. Is hier hulp voor in te roepen?


wilhelmima1
Berichten: 690
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: Ik ben niet instaat eind afrekening NUON te controleren

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

De oude nota van vorig jaar er naast leggen ook al is ie van een andere leverancier.

Gesloten