LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] in de maling genomen door Essent!!!!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Astrid69

in de maling genomen door Essent!!!!!

Ongelezen bericht door Astrid69 »

In April heb ik contact gehad met medewerkster van Essent omdat mijn oude contract verliep was ik opzoek gegaan naar mss een goedkopere, ik met die mevrouw mijn oude jaar afrekening erbij gepakt en zij berekend op dat moment dat ik bijna 40 euro per maand zou kunnen besparen, nu zou je een dief van je eigen portomonee zijn dacht ik dus ik ga het aan... sinds 1 juni zit ik dus bij Essent en heel makkelijk daar heb je verbruiksmanager dus ik op 1 augustus standen weer doorgeven en ja hoor met dit verbruik zou ik een X bedrag aan het einde van het jaar bij moeten betalen dus ik mijn maand premie verhoogt met 17 euro... is te over zien is altijd nog minder als voor heen dacht ik.. ik op 1 oktober weer mijn standen doorgeven en weer moet ik mijn maand bedrag verhogen maar dan met 100 euro per maand om te voorkomen dat ik bij zou moeten betalen aan einde van de het jaar... dit vond ik wel te gortig ik gebeld naar Essent en na een niets zeggende uitleg waar je dus toch niets van begrijp hoe of wat heb ik vriendelijk verzocht dat ik mijn contract daar kunnen beeindigen zonder dat ik die belachelijke boete zou moeten betalen tot op heden dus natuurlijk niets van vernomen en vorige week online maar weer een klacht er tegen aangegooid.... misschien iemand hier een idee voor mij hoe ik dit zou kunnen oplossen..... ben er goed ziek van...

Groetjes
Astrd

MAXIEM

Re: in de maling genomen door Essent!!!!!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Astrid69

Advies: neem eens kontakt op met................................

Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijk groet,
Saskia/Noud/Annemarie/Diana/ Angelique
Essent medewerkers

..........................en geef vooral aan dat je op Radar gepost hebt.

Sukses, Maxiem.

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Damage-control is ook weer actief.

forumessent

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste Astrid69,

In uw bericht van 1 november op dit forum geeft u aan dat u het niet eens bent met de hoogte van uw voorschot.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker

LadyDaisy

Ongelezen bericht door LadyDaisy »

Al iets gehoord Astrid69?

Gesloten