LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] JAAR AFREKENING NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jessica22
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jul 2006 16:32

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door jessica22 »

die heb ik na de vorge jaar afrekening gehad en ik zie wel iets maar weet niet of sterretje is heeft er een beetje weg van maar ook weer niet en zei ook als ik dat betaal kan ik dan ook nog terug krijgen zegt ze nee dit ben je gewoon kwijt

jsp
Berichten: 382
Lid geworden op: 15 jun 2005 00:50

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door jsp »

Ach ja NUON. Misschien was het geen sterretje maar leek het er wel op :twisted:

Ik hoop dat de NUON klantenservice je kan helpen Jessica. Anders is er altijd nog De Medewerker die hier wonderen kan verrichten waar NUON weer eens faalt.

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

@ Bloem84

ik als ex-medewerker van Nuon kan alleen maar zeggen: pas op dat je jezelf niet in de nesten werkt.
Je bedoelt het natuurlijk goed om deze mensen te helpen, maar als je je teamleider zou vertellen dat je hier zit krijg je een berisping of te horen dat je morgen niet meer hoeft te komen.

Reden hiervoor. Je hebt aangegeven dat je Nuon-medewerker bent. Het getuigt van bijzonder veel professionaliteit dat het ene bedrijf het andere niet zwart maakt. Mocht je nu zelf een probleem hebben gehad met Essent of Eneco of wie dan ook en je schrijft daar iets negatiefs over, dan koppelt men dat aan jou als Nuon-medewerker en zet je Nuon in een kwaad daglicht (op de vraag kan het slechter dan? oid ga ik niet in... te flauw :wink: ).

Ik zou me dus nog even afvragen of je wel op dit forum mensen moet gaan helpen. Vergeet ook niet dat je te traceren bent als je gegevens op gaat vragen.

Suc6 in ieder geval bij de Nuon.

(overigens ben ik van baan gewisseld omdat ik een vastcontract in mijn vakgebied kon krijgen en niet vanwege bijdrages op het forum, want ik ben al ruim 2 jaar weg bij Nuon).

C200K
Berichten: 292
Lid geworden op: 26 jun 2006 22:48

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door C200K »

@Jessica22,

ik heb helaas de indruk dat je juist door de omgeving extra problemen ziet. Ook blijk je ons veel meer info te kunnen geven dan je al eerder deed.

Ik neem nu aan dat de tussenafrekening er is gekomen omdat je een nieuwe meter zou hebben gekregen?! Klopt dit? Waarom heb je een nieuwe meter gekregen??

Nogmaals de afrekeningen; heb je ze nog van de afgelopen jaren?! Zo ja, daar zou je dus een sterretje bij de standen moeten zien. Kan je dit even nagaan. Zonder die info blijft het hier ook gissen.

jessica22
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jul 2006 16:32

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door jessica22 »

hoi c200k ik heb een nieuwe meter gekregen omdat ik een hele oude meter had met die oude meter die gevaarlijk was volgens hun eerst 232 euro bijbetalen ik zei dat klopt niet hun klopt wel 2 dagen later een brief u meter word vernieuwt en nu met deze meter 546 euro bij betalen hun met geschat geschat ik zit hier alleen met een baby ik verbruik bijna geen gas of niks groet jessica

C200K
Berichten: 292
Lid geworden op: 26 jun 2006 22:48

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door C200K »

Ik denk dat het verstandig is om:
a. Professionele hulp in te schakelen die al uw facturen (ook de oude) kan gaan inzien.
b. Wachten totdat de "medewerker" hier na zijn/haar vacantie weer opdaagd, misschien kan zij U helpen.

De enige die hier uit kan komen moet alle papieren van (ongeveer) de laatste 3-4 jaar inzien, alleen op die manier kan je hier uit komen.

jessica22
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jul 2006 16:32

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door jessica22 »

ik woon hier in december 3 jaar betaal meer aan de nuon dan aan de rest vandaag weer gebeld en weer alles goed ja ik kan ze naar de meter laten kijken maar dan moest ik minimaal 160 euro betalen en kon oplopen tot een vors bedrag ik neem van hun tog dingen af hun zijn er verand woordig over niet ik heb nu alles van ze gehoord alles klopt bij ze nu moet ik weer iemand inschakelen om tekijken of ik een gaslek heb als dit alles recht is kan nuon het schudden stap ik gelijk over ben gelijk klaar met ze

De medewerker
Berichten: 114
Lid geworden op: 07 feb 2006 12:38

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door De medewerker »

Geachte mevrouw Driessen,

Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw jaarafrekening.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,

De medewerker

jessica22
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jul 2006 16:32

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door jessica22 »

pfffffffff na bellen en bellen naar nuon is het nu nog steeds niet opgelost heb nu info gehaald bij essent die zegt met wat ik opgelezen heb bij mij afrekeningen dat ik hooguit 200 bij moet betalen en als ze van maand termijn van 190 euro uit gaan dat ik van nuon 500 euro moet terug krijgen weer nuon gebeld en volgens hun niks van waar ze hebben er flinke kosten boven opgegooit nu moet ik deze week even 1620 euro betalen anders sluiten ze me af nu hoorde ik vertellen dat ze me niet af mogen sluiten als je met een kind van onder de 2 jaar zit weet iemand of dit zo is?
ik heb nu het open staand bedrag bijna bij elkaar om afsluiting te verkomen op 400 euro na wat ik eind deze maand kan betalen heb ze dat voor stel gedaan maar gaan niet akoord ik weet geen raad meer ben een alleenstaande moeder met een bijstand en ze hebben er geen begrip voor ik zit nu deze week zonder met me kindje van nog geen jaar wat moet ik doen zou de incaseerder moeilijk gaan doen om die 400 of juist niet ik weet het niet meer wat moet ik nu :?: :?: :?: :?: :?:

jessica22
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jul 2006 16:32

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door jessica22 »

ohw medewerker hier nogmaals mijn contraktnummer 3004527918

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: JAAR AFREKENING NUON

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

ohw medewerker hier nogmaals mijn contraktnummer 3004527918
Nogmaals? Ik kan me vergissen, maar ik zie nergens in posts je contractrekeningnummer.
Tja, ik wil niet heel vervelend doen, maar de medewerker vroeg hier 6 juli al om. Als je toen je contractrekeningnummer had gegeven was het nu misschien allemaal al opgelost geweest.

Neemt niet weg dat ik voor je hoop dat de medewerker en jij het goed weten op te lossen.

Suc6 met je probleem!! :wink:

Gesloten