LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jaarafrekening en andere Essentellende

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Bookie

jaarafrekening en andere Essentellende

Ongelezen bericht door Bookie »

Hoera ik krijg bijna 150 euro terug van de eindafrekening van Essent. Ik met hun immer vriendelijke klantenservice bellen (ahum). Moest ik maar even contact opnemen met de deurwaarder die mij in januari een volslagen onterechte vordering van essent had gestuurd (nota van dec 2004 die op tijd door mij betaald was). Moest ik via de deurwaarder maar gaan regelen dat zij dan contact opnemen met de debiteurenafdeling van essent gaan opnemen en dan zou ik mijn centjes wel krijgen. ????? Ben ik de enige die dit nu weer aan zijn fiets heeft hangen??? Bovendien betaal ik voor kabel maar dit staat niet op de nota's plus eindafrekening van essent, maar ze konden wel zien dar ik er voor betaal. Er werd mij gezegd dat een eerdere klacht die ik daarover had, op een stapel was beland en dat die stapel waarschijnlijk kwijt was. Kort samengevat, essent stuurt je van het kastje naar de muur (zijn intussen veel kastjes en veel muren geworden). Wat zijn dit nou weer voor praktijken dat ik via contact met een deurwaarder maar moet zien dat ik mijn geld krijg????

Radar
Site Admin

Re: jaarafrekening en andere Essentellende

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten