De jaarfactuur laat lang op zich wachten,moet binnen 8 weken is inmiddels 11 weken
Zou niet zo erg zijn als ik bij moet betalen,maar ik krijg zeker €500,- terug,daar wachten ze heel lang mee.
Door verkeerde meterstanden door BUDGETENERGIE doorgegeven,zijn de voorschotbedragen te hoog.
Plus de welkomst premie is het bedrag zo hoog.
Ook las ik dat ze geen enkel tarief rekenen als je dubbel telwerk hebt dat is mij ook niet verteld.
Liander plaats alleen maar dubbele meters.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jaarfactuur BUDGETENERGIE
Re: jaarfactuur BUDGETENERGIE
beste corry61,
Je hebt recht op 15% incassokosten en 3% rente.
Ik zou wel eens willen weten als je moet bij betalen of je dan ook zo lang moet wachten?
Groet Jaap
Je hebt recht op 15% incassokosten en 3% rente.
Ik zou wel eens willen weten als je moet bij betalen of je dan ook zo lang moet wachten?
Groet Jaap
Re: jaarfactuur BUDGETENERGIE
Ik heb vorige week mijn klant nummer gegeven,nog weinig reactie's van BUDGETENERGIE .
HIER NOGMAALS HET NUMMER :128026.
HIER NOGMAALS HET NUMMER :128026.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 okt 2012 13:31
Re: jaarfactuur BUDGETENERGIE
Beste corrie61,
In je privéberichten tref je een terugkoppeling!
Groeten,
BudgetEnergie Webcare
In je privéberichten tref je een terugkoppeling!
Groeten,
BudgetEnergie Webcare