| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kabeltv / radio incasoo van Eneco naar Casema
-
btriele
Kabeltv / radio incasoo van Eneco naar Casema
Ik kreeg afgelopen week een brief van de Casema met daarin de vermelding dat de dienst geleverd door Casema niet meer via de energierekening van de Eneco geincasseerd zal worden maar door de Casema zelf.
Er wordt door de Casema nu echter per acceptgiro 1,25 euro in rekening gebracht. Hierdoor wordt ik dus als klant gepushed om de betaling via automatische incasso te laten lopen. Kan Casema inderdaad 1,25 euro administratiekosten per acceptgiro in rekening brengen en zo ja, wat kan ik hieraan doen (buiten over te stappen naar automatisch incasso)?
Er wordt door de Casema nu echter per acceptgiro 1,25 euro in rekening gebracht. Hierdoor wordt ik dus als klant gepushed om de betaling via automatische incasso te laten lopen. Kan Casema inderdaad 1,25 euro administratiekosten per acceptgiro in rekening brengen en zo ja, wat kan ik hieraan doen (buiten over te stappen naar automatisch incasso)?
-
btriele
Re: Kabeltv / radio incasoo van Eneco naar Casema
Net toch nogmaals met Casema gebeld en deze keer werd er een ander voorstel gedaan wat mij beter klonk (de vorige keer wilde het niet lukken). Er zouden per jaar 4 acceptgiro's verstuud worden. Het zou dus gaan om 5 euro per jaar. Er wordt bij mij nu als service van de zaak een maand gevrediteerd a 15 euro en dus ben ik drie jaar verlost van de administratiekosten. Nu eens kijken of het echt gevrediteerd gaat worden, maar als het zo is dan neem ik mijn petje af voor Casema. Perfect geregeld.
-
btriele
Re: Kabeltv / radio incasoo van Eneco naar Casema
Sorry, typfoutje hierboven. Gevrediteerd moet natuurlijk gecrediteerd zijn.
-
kingkey
Re: Kabeltv / radio incasoo van Eneco naar Casema
Helaas Casema geeft niet iedereen korting. Administratiekosten (lees boete) van 1.25 euro per acceptgiro, is misbruik maken van hun monopolie positie. Je kunt immers niet overstappen...
Belachelijk...
Ik wacht op actie van de NMA
Belachelijk...
Ik wacht op actie van de NMA
-
Gast
Re: Kabeltv / radio incasoo van Eneco naar Casema
Nou, hier nog een geirriteerd persoon. We wordt inderdaad gedwongen om automatisch te betalen. Maar ik ben toch vrij om mijn geld te betalen zoals ik dat wil? Ik snap wel dat automatische incasso voor hun bankrekening het veiligste is, maar voor het mijne niet!!!!!!!
Ik wil overzicht houden over wat er afgeschreven wordt.
Het gaat toch al zo hard.............
Ik wil overzicht houden over wat er afgeschreven wordt.
Het gaat toch al zo hard.............
-
Bob Schurkjens
Re: Kabeltv / radio incasoo van Eneco naar Casema
Je kan je kabel ook opzeggen en Digitenne nemen. Is veel goedkoper. Nadeel is dat je dan geen BBC 2 meer kan ontvangen.
