Keuzevrijheid afnemer teruggeleverde stroom

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
peterp58
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2016 12:15

Keuzevrijheid afnemer teruggeleverde stroom

Ongelezen bericht door peterp58 »

Hallo forumleden,
Bestaat er al de mogelijkheid om te kiezen voor de hoogste bieder van je teruggeleverde stroom? Stel je betrekt je stroom van energiemaatschappij A en levert de overtollige opbrengst aan energiemaatschappij B die meer betaald voor je teruggeleverde stroom. Het netwerk blijft gelijk (leveringskosten veranderen dus niet) Met de huidige slimme meters moet dit toch administratief te regelen zijn voor de energieproviders en bevordert de gezonde concurrentie en beperkt de “schade” die eigenaren van zonnepanelen oplopen. En/of zou deze keuzemogelijkheid er wettelijk moeten zijn?

Cro
Berichten: 2368
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Keuzevrijheid afnemer teruggeleverde stroom

Ongelezen bericht door Cro »

Volgens mij kan dat met een SAP in de woning.

Plaats reactie