LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ridder80

Klachten oxxio

Ongelezen bericht door ridder80 »

hier kan je je klachten kwijt

Voor meer informatie:
Oxxio Nederland
Richard Spaans
06-22392646
[email protected]

jsp

Re: Klachten oxxio

Ongelezen bericht door jsp »

Die is blij!!

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Die is blij!!
Had ie maar bij een fatsoenlijk bedrijf moeten gaan werken :lol:

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Keuze genoeg zie ik.

Maar in mijn grapje zit wel een kern van waarheid, ik kan me niet zo voorstellen dat een helpdeskmedewerker (nou weet ik niet wat die meneer Spaans daar doet) bij een bedrijf zoals Oxxio of UPC, om maar twee van de ergsten te noemen, nog lol heeft in zijn werk.
Ieder weldenkend mens kan bedenken dat hij/zij mensen die (soms zelfs hele grote) problemen hebben door toedoen van hun werkgever alleen maar met een kluitje in het riet sturen.
Ze moeten toch donders goed weten dat ze bij het verkeerde bedrijf zitten.

Gek dat je daar nooit eens iets over hoort.

wicher

Ongelezen bericht door wicher »

Medio vorig jaar heeft hier eens een ex-medewerker van 1 van deze toko's gepost. Zijn boodschap was duidelijk: NOOIT MEER!

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

hehehe die Wicher. Goeie posting man! :) :) :)

Anastasia

Ongelezen bericht door Anastasia »

Wilt U voortaan alleen complimentjes over OXXIO hier plaatsen, heb ik ook eindelijk rust!

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Weet je, het is dat het maar een grap is. Was het maar anders.
Er is verder nog ellende genoeg op deze steeds kleiner wordende wereld.

lammertc

Ongelezen bericht door lammertc »

Ik kreeg vandaag bijna een zenuwinzinking.
Krijg ik twee jaar na afscheid van oxxio/energiebedrijf.com ineens een melding dat ze het maandbedrag niet kunnen incasseren.
Hoezo??? Beginnen ze nou al weer????
Onder mijn oude debiteurennummer willen ze blijkbaar opnieuw gaan innen.
Direct greenchoice gebeld (administratief 200% beter dan alle andere) en nee hoor ik ben nog steeds klant bij hun.
Dus heb ik op de site van oxxio(kotsneiging) de volgende tekst ingegeven:
"Uw kenmerk BI200702/ 20000893
Ik krijg een melding dat u een voorschotbedrag niet kunt incasseren. Nou dat kan kloppen, want ik ben al een paar jaar niet meer aangesloten via uw boevenbende, en ben ook zeer zeker niet van plan dit nog ooit te doen. Als u het lef heeft om nog één keer geld van mijn rekening te halen zal ik aangifte van oplichting doen. Ik zal ook zeker de Nma en de consumentenfora op de hoogte stellen dat na de lijdensweg van jaren geleden u de euvele moed heeft om mij weer te benaderen. Ik eis dan ook dat ik onmiddellijk uit uw adressenbestand verwijderd wordt
Deze tekst zal ik ook weer op trosradar zetten met de link naar mijn website waar nog steeds de hele lijdensweg staat opgeslagen. Leuke reclame voor Oxxio"

Kijk ook maar op mijn jarenlange dagboek van o.a. Oxxio
http://www.dse.nl/~lammert/energiebedrijf.htm

Ben benieuwd wat er gaat komen, ik sta al weer in de gevechtshouding
Laatst gewijzigd door lammertc op 02 mar 2007 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

ESOER

Ongelezen bericht door ESOER »

Ik heb een deel van je e-mails gelezen. Volgens mij heb je pensioen. Het gaat echt nergens over. Ben je ook zo wanneer je een kop koffie drinkt in een restaurant? Meneer het water is 0,00005 eurocent de koffiepoeder 0,05 eurocent. Ik weiger om 1,75 euro te betalen voor deze kop koffie en storneer het bedrag meteen. Get a life.......

wicher

Ongelezen bericht door wicher »

Wel eens van principes en sociaal gevoel gehoord ESOER?

Voor hoeveel je uiteindelijk door zo'n bende genaaid word maakt eigenlijk niet zoveel uit, het kan mij ook des duivels maken, zeker als ik me realiseer dat waarschijnlijk duizenden anderen dit ook overkomt waarbij een zeer groot deel het niet eens in de gaten heeft.
Als het vervolgens van kwaad tot erger gaat, zoals in dit geval kennelijk gebeurd is, tja, dan hebben ze aan mij ook een verkeerde en ga ik desnoods door tot de hoogste boom.
Dat is volgens mij toch heel iets anders dan in een restaurant de werkelijke kostprijs van een kop koffie gaan zitten berekenen (vergeet trouwens het arbeidsloon en de belastingen niet :wink: ) en vervolgens weigeren om de marge te betalen.
Of iemand pensioen heeft of niet heeft er al helemaal geen bal mee te maken.

lammertc

nee ik heb geen pensioen, maar ik heb nog wel het principe "ieder het zijne"en "afspraak is afspraak"
Als ik met iemand een contract aanga, dien IK mij er aan te houden. Andersom mag ik dan ook hetzelfde verwachten. Dit betekend dat ik geen twee jaar op een afrekening hoef te wachten, zeker niet als hier enkele honderden euro's op teruggestort worden.
Gewoon staan voor je principe's en je niet laten ondersneeuwen door een firma van twijfelachtig formaat.
Als je het verhaal van onderaf aan leest merk je vanzelf dat het niet gaat over 0.0005 cent. Ok het kost wat tijd, maar dat ligt aan degene die hun afspraken niet nakomen. Zelfs de Geschillencommissie vond het "dagboek" overtuigend genoeg en zeker geen onzin.
mijn enige bedoeling is nu om mensen ervan te weerhouden om dezelfde fout te maken die ik ook ooit maakte door via de Postbank bij deze firma mijn electra af te nemen.

lammertc

Ze zijn het nog niet verleerd de energiecriminelen van Oxxio.
Vandaag een openstaand voorschotbedrag uit 2005 afgeschreven !!!??????
Het bedrag slaat totaal nergens op. Natuurlijk direct gestorneerd, en mijn rekening laten blokkeren voor alle afschrijvingen van Oxxio.
Ook klacht bij Postbank ingediend vanwege deze ongeautoriseerde incasso. Kunnen zij ook stappen ondernemen tegen deze bende
Helaas maakt een aangifte bij de politie geen kans omdat dit een zaak is tussen Oxxio en mij, dus dan wordt het weer de geschillencommissie. De wachttermijn van vier weken is de tweede ingegaan, dus 30 maart a.s. gaat er een klachtenformulier naar de SGC als ik dan geen bericht van Oxxio heb gekregen
Een kopie gaat ook weer naar de DTe, niet dat dat verschil zal maken, maar ja

Gesloten