LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leve het rampenplan NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
brui2957
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2006 12:48

Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door brui2957 »

Tja,je kan er over blijven schrijven.Trouwens ook naar de Nuon kan je blijven schrijven.Ze luisteren niet,Personeel weet echt niet waar ze mee bezig zijn.

Vandaag iemand op mijn huidige adres aan de deur om de boel af te sluiten ivm met eindafrekening van een ander huis waar ik al sinds januari niet meer woon.

Gaat om 177 euro,die al betaald is na veel problemen in april.Het debiele orgaan Nuon heeft er alleen maar zin in om mensen te pesten.
De administratie is ver beneden peil,geven ze zelf ook nog toe,,,,hoe dom kan je zijn..

Ook voor deze woning valt het allemaal niet mee,Na keurig al maanden elke maand de voorschot nota te betalen van 130,00 euro,vinden ze nu maar dat het 540,00 euro voorschot per maand moet worden.Even bellen en het is weer 130,00 per maand.

Ik kan trouwens nog wel even doorgaan over alle blunders die ze maken,Maar ben dan nog wel even aan het schrijven.

Het word tijd dat er eens iemand actie gaat ondernemen tegen deze terreur.De directie doet alleen maar aan zelfverrijking over onze ruggen
De normale burger is de dupe van dit soort terreur.
Nuon,een advies,Mijn nota,s zijn betaald,kom maar aan de deur,ik werk je daar meteen weer weg.Doe dit je personeel niet aan.

Ik heb ondertussen ook vorderingen lopen tegen de Nuon ivm met laster en veel eigen administatief werk.Denk nu niet dat ze gaan betalen voor de door mij gemaakte kosten.Ik ga zelf ook een incassobureau inschakelen.

De medewerker
Berichten: 114
Lid geworden op: 07 feb 2006 12:38

Re: Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door De medewerker »

Beste Brui2957,

Uit uw bericht maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw betalingen aan Nuon en uw eindafrekening.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen
nemen om samen met deze kwestie te bespreken.
Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer
kan achterhalen?

Alvast bedankt voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,

De medewerker

brui2957
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2006 12:48

Re: Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door brui2957 »

Ik zal niet aan de eerste de beste nummers doorgeven.en zeker niet aan personen die ik niet ken

Vandaag is er een brief verzonden aan de Nuon met niet vriendelijke taal,wat betreft hun houding naar klanten.De nuon heeft geen ballen.Ingediende kosten van mijn kant worden niet vergoed onder het mom van..normale kosten.En ondertussen wel aan de deur komen voor afsluiting terwijl de rekening al maanden is betaald.Heb er genoeg van 0900 nummers te bellen en de onderneming nog meer winst te bezorgen.

Blijft staan dat hun boekhouding een complete ramp is.En dit mag wel eens duidelijk worden aan de wereld.

brui2957
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2006 12:48

Re: Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door brui2957 »

Ik heb in een vorige woning in februari 2 weken de electra op naam gehad.Toen de nieuwe bewoners kwamen alles netjes opgenomen en alles doorgegeven met mijn nieuwe adres.Vervolgens gaat de eindafrekening naar het oude adres met een warmwaterverbruik van(schrik niet) voor 2 weken van 1400 euro.Of ik deze maar meteen even wilde betalen.
Wie is hier nu dom,staat soms een hele straat bij mij 24 uur per dag te douche.
Gaat er bij een medewerker die daar waarschijnlijk de hele dag onderuit achter zijn bureau zit geen lampje branden dat dit niet kan...

En enigste wat ze goed kunnen bij de Nuon is burgers pesten.Wij geven wel eens af op de politie,maar Nuon is 100 maal erger.Je zou je moeten schamen als je in je kennissen kring moet vertellen dat je daar werkt

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

gewoon naar je eigen geklets blijven luisteren brui2957. Komen ze vanzelf een keer afsluiten en kan je met je verhaal naar de rechter.
Hoe onredelijk ze soms ook mogen zijn bij de energiebedrijven; zij hebben nog steeds het heft in handen.
Je kan dus eigenwijs, straks in het donker, blijven volhouden dat je gelijk hebt of toch naar oplossingen zoeken zoals met Medewerker communiceren of bijvoorbeeld de zaak voorleggen aan de geschillencommissie als je denkt dat wat jouw betreft communicatie niet Nuon niet meer mogelijk is.
www.sgc.nl

Sux6 ermee!

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door mylo1 »

je kan met een gerust hart ,je contract nummer geven aan ..medewerker..zij werkt bij nuon..en heeft al veel mensen geholpen hier

myo1 :P

Invisibleduck
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 sep 2005 08:28

Re: Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door Invisibleduck »

En alleen een nuon medewerker kan iets met dat CRN nummer ...

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Het geven van het nummer zodat je op die manier geholpen kunt worden lijkt mij in ieder geval een beter idee, dan door blijven gaan over dingen die fout gaan. Dat snappen we allemaal, maar wij kunnen er niet zo heel veel aan doen. behalve tips geven en dat hebben we gedaan.

brui2957
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2006 12:48

Re: Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door brui2957 »

Bedankt voor jullie respons.
Leven ondertussen 4 juni en nog geen nieuwe deurwaarder aan de deur gezien on iets te incasseren wat hij niet krijgt .Is zeker met vakantie.
O,ja medewerker,hierbij even het nummer
alvast bedankt 3004528826

brui2957
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2006 12:48

Re: Leve het rampenplan NUON

Ongelezen bericht door brui2957 »

Vandaag, vroeg in de ochtend ben ik gebeld door ..de medewerker..
Zeer positief gesprek en het probleem is nu opgelost.Mag toch ook wel gezegd worden dat het dus ook anders kan en de communicatie wel goed kan zijn.Is alleen jammer dat een forum als dit nodig is en Nuon via deze manier hun problemen met klanten kan oplossen.Maar van mij een pluim voor ...de medewerker... :lol:

Gesloten