| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] meterkast
-
manuelmanuel
meterkast
ik gebruik al 2 jaar energie voor een dubbel huishouden, althans volgens de meter. ik heb een huurwoning en naar mijn weten ben ik niet verantwoordelijk voor de meterkast maar de verhuurder. Na lang zeuren is er door een onafhankelijk bedrijf een controle gedaan en die constateren dat er inderdaad iets mis is met de meter. Nu moet de netwerkbeheerder dit komen controleren , alleen zij komen pas als ik € 350 vooruit betaal voor het geval het niet aan de meter ligt ben ik dat geld kwijt. Weet iemand mijn rechten in deze ? niemand onderneemt nl actie, de woningbouw , energieleverancier en netwerk beheerder niet. en dat terwijl ik al 3000 euro moet bij betalen op 2 jaar tijd. Zelf heb ik in huis energie onderzoek gedaan en aan mijn apparaten ligt het niet.
-
F.van Holten
Re: meterkast
Heeft u van het bedrijf dat het gebrek vaststelde, geen schriftelijke uitslag/bevinding gehad ?
U kan als "leek" geen gebrek van de meter vaststellen, dus met de uitslag van dat onderzoeks bedrijf, kan u naar de netbeheerder, waarvan de meter eigendom is.
U kan als "leek" geen gebrek van de meter vaststellen, dus met de uitslag van dat onderzoeks bedrijf, kan u naar de netbeheerder, waarvan de meter eigendom is.