|
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.
|
Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
-
Gast
Ongelezen bericht
door Gast »
Heeft iemand ook een naheffing gekregen. Ik heb een correctienota van Evolta en dan komt er ook nog eens 51 euro bij.
er staat helemaal niet van welk jaar of iets erbij gewoon een correctienota met verschillende bedragen. Iemand een idee?
-
Radar
- Site Admin
- Berichten: 5604
- Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56
Ongelezen bericht
door Radar »
Het onderwerp over Evolta bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie