Hoi,
Is er ook iemand die ervaring heeft met het nationaal energie collectief?
Ben gister door ze gebeld, met een aanbieding van NEM maar had een raar gevoel erbij.
Eerst het nationaal energie collectief gebeld, die gaven aan dat ze inderdaad consumenten benaderen.
Ik heb hier op het fotum ook iets gelezen over NEM die dit rustig op eigen houtje doet (met niet bestaande collectieven). Dus weet eigenlijk nog steeds niet of het heel zuivere koffie is.
Nomoskar
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nationaal energie collectief
Re: nationaal energie collectief
Voorzichtig mee zijn. Ze hebben een leuk praatje dat je 20 tot 30 % korting krijgt ten opzichte van je laatste leverancier.
Laat ze een offerte op maken op basis van het verbruik van het afgelopen jaar.
Vraag een zelfde offerte bij je huidige leverancier met hetzelfde verbruik en meldt ze dat je een aanbod hebt gehad van het collectief.
Vergelijk die 2 offertes, let hierbij op vastrecht, inclusief en exclusieve bedragen en of ze de netbeheerder in de offerte hebben meegenomen.
Als het NLE / Nem is zit er altijd een addertje onder het gras.
Laat ze een offerte op maken op basis van het verbruik van het afgelopen jaar.
Vraag een zelfde offerte bij je huidige leverancier met hetzelfde verbruik en meldt ze dat je een aanbod hebt gehad van het collectief.
Vergelijk die 2 offertes, let hierbij op vastrecht, inclusief en exclusieve bedragen en of ze de netbeheerder in de offerte hebben meegenomen.
Als het NLE / Nem is zit er altijd een addertje onder het gras.
-
stofzuigertje
Nee, bij NEM nooit een addertje onder het gras, eerder een complete dierentuin!
Ze doen al jaren met mooie beloftes die ze zelden nakomen.
Ik heb gelukkig een duurdere aanbieder van Gas en Stroom maar die is zoveel goedkoper in de vaste kosten dat het totaal toch lager is.
Gas en Stroom goedkoop houden en de rest duurder dus niets goedkoper.
Alleen hele grote gebruikers boven het gemiddelde zitten daar dus goedkoper!
Ze doen al jaren met mooie beloftes die ze zelden nakomen.
Ik heb gelukkig een duurdere aanbieder van Gas en Stroom maar die is zoveel goedkoper in de vaste kosten dat het totaal toch lager is.
Gas en Stroom goedkoop houden en de rest duurder dus niets goedkoper.
Alleen hele grote gebruikers boven het gemiddelde zitten daar dus goedkoper!
-
MAXIEM
nomoskar
Je schrijft/vraagt:
Maxiem.
Je schrijft/vraagt:
Bij de afkortingen NEM/NLE en het begrip zuivere koffie, gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen (gezien de vele berichten over deze energieleverancier op de te onderscheiden consumentenfora).Dus weet eigenlijk nog steeds niet of het heel zuivere koffie is.
Maxiem.
Ha,
Bedankt voor jullie reactie.
't was even puzzelen maar over 3 jaar heb je wel een voordeel van bijna € 44
En voor € 44 was ik niet van plan over te stappen van mijn huidige leverancier, waar ik met heel erg veel plezier zit, naar een leverancier waar ik zoveel klachten over hoor.
Toch blijft het leuk om af en toe eens uit te puzzelen.
Nomoskar
Bedankt voor jullie reactie.
't was even puzzelen maar over 3 jaar heb je wel een voordeel van bijna € 44
En voor € 44 was ik niet van plan over te stappen van mijn huidige leverancier, waar ik met heel erg veel plezier zit, naar een leverancier waar ik zoveel klachten over hoor.
Toch blijft het leuk om af en toe eens uit te puzzelen.
Nomoskar
-
MAXIEM
nomoskar
Puzzelen is leuk, maar je komt er al gauw achter dat je hooguit een 10tje kunt besparen in 1 jaar. Tenzij je elk jaar gaat verkassen, maar dan zit je je hele leven in en met een administratieve puinhoop.
Maxiem.
Puzzelen is leuk, maar je komt er al gauw achter dat je hooguit een 10tje kunt besparen in 1 jaar. Tenzij je elk jaar gaat verkassen, maar dan zit je je hele leven in en met een administratieve puinhoop.
Maxiem.