De Nederlandse Energie Maatschappij maakt fout op fout en verhaalt de kosten steeds op mij.
Jarenlang hebben ze wel de door mij opgegeven gasstanden in een email bevestigd, maar vervolgens deze niet verwerkt in de eindafrekening, Hierdoor leken ze goedkoper dan andere maatschappijen, Nu ik ben geëmigreerd heb ik echter een 'juiste' rekening gekregen, waarin ik over drie jaar €. 1081, 52 mag bijbetalen. Je reinste oplichting en ik kan er niets tegen doen, want op mailtjes en telefoontjes of brieven reageren ze niet naar mij toe of alleen met een hele hoop leugens. Wat ze wel doen is alles doorspelen aan een incassobureau. Wat een enorm slecht bedrijf!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nederlands Energie Maatschappij verhaalt fouten bij klant.
Re: Nederlands Energie Maatschappij verhaalt fouten bij klant.
Klacht indienen bij de geschillencommissie. Vrees alleen niet dat het wat uitmaakt. U heeft inderdaad een aantal jaar lekker goedkoop gezeten, maar het lijkt mij toch dat op de eindafrekening de gerekende standen staan? Vrees dat u niet heel gauw onder die kosten uit zult komen, ook niet via de geschillencommissie. Hooguit een coulance en kwijtschelding incassokosten. Het gas is immers wel verbruikt.Pavosch schreef:De Nederlandse Energie Maatschappij maakt fout op fout en verhaalt de kosten steeds op mij.
Jarenlang hebben ze wel de door mij opgegeven gasstanden in een email bevestigd, maar vervolgens deze niet verwerkt in de eindafrekening, Hierdoor leken ze goedkoper dan andere maatschappijen, Nu ik ben geëmigreerd heb ik echter een 'juiste' rekening gekregen, waarin ik over drie jaar €. 1081, 52 mag bijbetalen. Je reinste oplichting en ik kan er niets tegen doen, want op mailtjes en telefoontjes of brieven reageren ze niet naar mij toe of alleen met een hele hoop leugens. Wat ze wel doen is alles doorspelen aan een incassobureau. Wat een enorm slecht bedrijf!!!
Aan de andere kant, u bent geëmigreerd? Als u de komende 5 jaar niet van plan bent om terug te komen ...
Geachte mevrouw van Osch,
Wij vinden het heel jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Wij hebben u op 28 oktober en 17 november 2014 schriftelijk geïnformeerd over uw eindnota. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u in de afgelopen week telefonisch proberen te bereiken, dit is helaas niet gelukt. Wij hebben u daarom vanochtend een schriftelijke reactie gestuurd.
Indien u nog vragen heeft, horen wij dit graag via [email protected].
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice
Wij vinden het heel jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Wij hebben u op 28 oktober en 17 november 2014 schriftelijk geïnformeerd over uw eindnota. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u in de afgelopen week telefonisch proberen te bereiken, dit is helaas niet gelukt. Wij hebben u daarom vanochtend een schriftelijke reactie gestuurd.
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice
Heeft u dan wel het juiste (buitenlandse adres) gebruikt waar u uw brieven van 28 oktober en 17 november naar toe heeft gestuurd?NLEnergie schreef:Geachte mevrouw van Osch,
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice
Geachte mevrouw van Osch,
Onze reacties zijn verstuurd per e-mail. Het e-mailadres wat bij ons bekend is, is hetzelfde e-mailadres als waarmee u uw berichten heeft verstuurd.
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice
Onze reacties zijn verstuurd per e-mail. Het e-mailadres wat bij ons bekend is, is hetzelfde e-mailadres als waarmee u uw berichten heeft verstuurd.
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice