LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
STYLEFCKR
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mar 2009 22:30

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door STYLEFCKR »

laat ze je maar bellen dan??
Want ik heb de bandopname paar x overnieuw moeten doen omdat ik niet met JA OF AKKOORD had beantwoord maar een vraag tussendoor had gesteld wat niet mocht het moet vlekkeloos gebeuren en na de opname mocht ik stellen wat ik wou..
En omdat het een paar x overnieuw moest heb ik dus alles goed gehoord en ben overal mee akkoord gegaan zelfs met het vast recht wat ik moet betalen van 6.99 euro..
Ik heb een garantiecertificaat voor de komende 3 jaar dus maak me geen zorgen ben er blij ben zo..
De rest maakt me niet uit mijn gevoel is het belangerijkst..
En ze hebben op dit moment al meer dan 450.000 klanten heel knap snelst groeiende onafhankelijke Energie bedrijf..
Het is geen dochter van de Nuon/Essent/Eneco of wat dan ook..
Het is een onafhankelijk Energieleverancier en ik vind ze SUPER DOORGAAN NEM .. En over Natashja ?? De mooiste vrouw van Nederland :D

MamMaria
Berichten: 144
Lid geworden op: 29 mar 2008 11:56

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door MamMaria »

Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten!

STYLEFCKR
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mar 2009 22:30

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door STYLEFCKR »

Dat wil ik ermee duidelijk maken..
EINDELIJK IEMAND WAKKER :D:D

Twijg
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 jan 2009 21:15

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Twijg »

@ MamMaria,

Bedankt voor je advies.
Deze keer liet ik me niet opnaaien hoor. Ik voelde zelfs geen irritatie.
Ik vond die felheid juist wel amusant en toen kwam even het duiveltje in mij boven.

@ Gerard de ver:

STYLE heeft wel veel inside informatie. Het zou heel goed kunnen dat we hier te maken hebben met een directeur van de Nem.
Maar dit forum is voor iedereen toegankelijk en er gebeuren geen dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Als iemand een vraag heeft wordt die direct beantwoord en als iemand problemen heeft, wordt gelijk een goed advies gegeven en als iemand een goede ervaring met de Nem heeft, zijn we daar blij om. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer!

STYLEFCKR
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mar 2009 22:30

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door STYLEFCKR »

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Directeur van NEM moet zich bezighouden met MEDIAAAA ????
Die zit vast nu in Miami op het strand te zonnen met 20 vrouwen om zich heen ;)
Maak jij je maar geen zorgen over hem dus..
Ik ben een tevreden klant en als jij iets in je hebt mag je het er zelf uit halen :D

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Die vakantie naar Miami heeft hij dan betaald van jouw dikke, vette rekening.

DMG
Berichten: 66
Lid geworden op: 17 jul 2008 10:09

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door DMG »

Mensen; STYLE is gewoon een medewerker van de Nederlandse Energie Maatschappij. En ik denk niet eens van de maatschappij zelf, maar van een callcenter. Daar moeten jullie inmiddels toch wel door heen kunnen kijken?

GOOOZERRR
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 mar 2008 15:20

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door GOOOZERRR »

In september 2008 kreeg ik een eindafrekening van de NUON. Het blijkt dat ik ben overgestapt. Even met ze gebeld (0.10 cnt per minuut) dat ik nergens van afweet (Naam genoteerd). Zij konden mij niet helpen of terugdraaien aangezien het van de wet niet mag. Zij konden mij ook niet zeggen wie mijn nieuwe stroomleverancier is, maar dan kon ik LIANDER voor bellen (0,10 cnt per minuut). Zo gezegd, zo gedaan.

Nu ben ik een NEM klant geworden sinds september 2008.
alleen heb ik nog geen cent aan ze betaald, omdat ze geen bandopname hebben. volgens hun is er iets fout gegaan en ze zouden het oplossen. Naam van diegene opgeschreven uiteraard.

dus het enige wat ik kan doen zijn de centjes apart houden, rente trekken en afwachten.

mocht iemand hier ervaring mee hebben, zou graag willen weten hoe dit eindigt, want betalen moet je altijd of bestaat er naast grijze en groene ook gratis stroom. Nou als dat zo is dan is dit wel een prettige manier om gefrogerd te worden.

DMG
Berichten: 66
Lid geworden op: 17 jul 2008 10:09

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door DMG »

U dient contact op te nemen met Nuon. Zij kunnen u terug switchen. Als u geluk heeft en Nuon hanteert de meterstanden van vandaag, dan heeft u een aantal maanden gratis energie gekregen. Maar het kan ook zijn, dat Nuon de standen hanteert van uw vertrek om zo een naadlose periode te krijgen.

GOOOZERRR
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 mar 2008 15:20

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door GOOOZERRR »

dat heb ik ook gedaan. ze hebben daar een afdeling die Switch heet, alleen moet mijn nieuwe leverancier het terugdraaien, want volgend de wet kunnen hun dat niet doen.

heb zowel NUON, LIANDER EN NEM gezegd dat ik maar 1x bel en al hun namen genoteerd heb. Ik voel me niet verantwoordelijk voor deze fout en ga hier weinig tijd en geld insteken. En rechtsbijstand zegt dat ik me er niet druk om hoef te maken.

Vroeg me alleen af hoe dit eindigt, want er komt een dag dat iemand zich gaat afvragen aan wie ik stroom betaal.

DMG
Berichten: 66
Lid geworden op: 17 jul 2008 10:09

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door DMG »

In ieder geval heel verstandig dat u geld apart houdt hiervoor. En waarschijnlijk doen ze ook niet moeilijk over een betalingsregeling als u het verhaal voorlegt. Maar de partijen kennende die u noemt, zal er op dit moment niemand zijn die aan uw probleem werkt. Het initiatief zal altijd van de klant moeten komen. U heeft als consument (helaas) geen persoonlijke accountmanager daar.

cirolo
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2009 10:19

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door cirolo »

Ik ben sinds een jaar ong klant bij de NEM en het bevalt me prima. Hun kwamen als goedkoopste uit de bus via een online vergelijkingssite. Momenteel 2 minpuntjes 1: wordt om de havenklap gebeld dat ik klant zou zijn bij NUon en of ik over wil stappen terwijl ik al klant ben
2: ze willen voor de 23e hun geld hebben terwijl ik pas de 28e geld ontvang dus worden er extra kosten berekend!

DMG
Berichten: 66
Lid geworden op: 17 jul 2008 10:09

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door DMG »

@Cirolo:

1. Dat probleem ken ik. Callcenetrs werken met oude lijsten. Of ze bellen een hele lijst zonder dat ze uberhaupt weten welke energiemaatschappij u nu heeft.
2. Ik weet dat ze extra kosten in rekening brengen voor acceptgiro. Belachelijk veel ook trouwens. Staat in de Algemene Voorwaarden. Maar volgens het Nederlands contractrecht is een overeenkomst pas geldig als je de mogelijkheid hebt gekregen om deze in te zien (Verbintenissen). Ik vraag me daarom ook af inhoeverre colportage hier rekening mee houdt.

STYLEFCKR
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mar 2009 22:30

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door STYLEFCKR »

daar heb ik geen last van mensen nog 1 keer :D
en laat ze genieten..

GOOOZERRR
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 mar 2008 15:20

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door GOOOZERRR »

ik geniet zeker van mijn stroom en extra rente,
duurt alleen lang voordat ik die vakantie naar miami met 20 vrouwen bij elkaar heb.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zelfs bij Man Bijt Hond is deze Frogersoap niet onopgemerkt gebleven

"Maar ik geloof óók dat Natas dat voor niks doet!"

http://www.manbijthond.nl/fragmenten/pa ... sja-froger

:lol:

GOOOZERRR
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 mar 2008 15:20

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door GOOOZERRR »

betalen is voor mij geen probleem,
ik ben nooit met hun in contact geweest,
heb geen contract van ze, of welkomstpakketje gehad,
niks ingesproken in bandjes,

dus moet de deurwaarder wel sterk in zijn schoenen staan, wil die binnenkomen.

Benno71
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2009 20:12

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Benno71 »

Wel grappig om te zien dat zowel NEM als Natasja niet meer zo best naar voren komen. Natasje Froger krijgt honderden haatmails (http://www.gooieneemlander.nl/nieuws/re ... sja_Froger) en NEM is de slechtst presterende energiemaatschappij in Google (ofzo).

Boontje komt om zijn loontje heet dat toch?

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Shine »

De gepubliceerde illustraties, die aantoonden dat de NEM verreweg de hoogste vastrechten rekent van alle Nederlandse energiemaatschappijen, noemt Schoen „appels met peren” vergelijken, omdat zijn bedrijf momenteel juist één van de goedkoopste energieleveranciers is.

Bron telegraaf
Appels met Peren vergelijken? Meneer Schoen toch, welke appels met peren vergelijkt u dan? De uitkomst van tabel 1 spreekt toch voor zichzelf! Daar zijn naast de tarieven ook het vastrecht in meegenomen en zelfs twee verschillende verbuiken. De NEm prijkt toch écht onderaan het lijstje. Kortom,...de duurste.

Zou zijn rekenmachine kapot zijn?
Overigens heb ik erg veelmoeite met de op Prizewize.nl 'Indicatief verbruik per huishouden' tabel.
Als 1 persoons huishouden red ik het écht niet om slechts 750m3 per jaar te verbruiken. Ik zit op 1500-2000 m3. Ik acht deze gas indicaties dan ook niet echt realistisch.

Grootte Gas Elektriciteit
1 persoons 750 m3 2.000 kWh
2 persoons 1.000 m3 2.500 kWh
3 persoons 1.500 m3 4.000 kWh
4 persoons 1.750 m3 4.500 kWh

HuJuh
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 aug 2005 12:48

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door HuJuh »

De media wordt ook wakker :lol:

Algemeen Dagblad

Gesloten