LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Beste mensen,
Zelf werd ik sinds een maandje bij de NEM. mijn mening over de NEM is, ik vertrouw het ook allemaal niet anders zou ik mezelf wel aanmelden.
ik doe dit werk puur voor het geld om mijn studie te kunnen betalen, maar na de uitleg hoe de NEM in elkaar zit word er een bandopname gemaakt..
LET OP: er word duidelijk gezegd, of u weet dat u overstapt naar EEN ANDERE ENERGIELEVERANCIER tja dan ben ik niet diegene die JA zegt maar jij als consument
dan moet je niet de NEM de schuld geven wat jij als klant fout heb gedaan. je kan doen wat je wilt maar ik kan je zeggen een rechtzaak verlies je toch succes..
moet je maar beter luisteren iedereen weet toch als je een telefoontje krijgt van een of ander callcenter. dat het allemaal belazerij is.
en ik zeg je eerlijk na 1 maand wist ik welke mensen ik kon overhalen en welke niet en het waren niet AL TE SLIMME mensen die ik overgehaald heb.
nouja kijk maar
groetjes NEM medewerker
Zelf werd ik sinds een maandje bij de NEM. mijn mening over de NEM is, ik vertrouw het ook allemaal niet anders zou ik mezelf wel aanmelden.
ik doe dit werk puur voor het geld om mijn studie te kunnen betalen, maar na de uitleg hoe de NEM in elkaar zit word er een bandopname gemaakt..
LET OP: er word duidelijk gezegd, of u weet dat u overstapt naar EEN ANDERE ENERGIELEVERANCIER tja dan ben ik niet diegene die JA zegt maar jij als consument
dan moet je niet de NEM de schuld geven wat jij als klant fout heb gedaan. je kan doen wat je wilt maar ik kan je zeggen een rechtzaak verlies je toch succes..
moet je maar beter luisteren iedereen weet toch als je een telefoontje krijgt van een of ander callcenter. dat het allemaal belazerij is.
en ik zeg je eerlijk na 1 maand wist ik welke mensen ik kon overhalen en welke niet en het waren niet AL TE SLIMME mensen die ik overgehaald heb.
nouja kijk maar
groetjes NEM medewerker
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 jul 2008 15:06
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Hallo, ze zijn weer actief, maar ik had het niet in de gaten en dacht dat het een call-centrum voor de nuon was. En tuinde er dus ook in. Toen ik me, tijdens de bandopnamen, bedacht, hingen ze gewoon op met de mededeling dat ik het welkomstpakket zou krijgen en dat dan maar moest lezen.
Je kunt over deze praktijken een klacht indienen (heel gewenst, want anders blijven ze doorgaan op deze wijze) bij www.dte.nl, als ze genoeg klachten hebben kunnen ze daadwerkelijk iets doen tegen deze bedrijven!
Je kunt over deze praktijken een klacht indienen (heel gewenst, want anders blijven ze doorgaan op deze wijze) bij www.dte.nl, als ze genoeg klachten hebben kunnen ze daadwerkelijk iets doen tegen deze bedrijven!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 jul 2008 15:06
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
By the way, ik lees hierboven allemaal reacties over dat mensen dom zijn, maar dat wil ik toch wel even rechtzetten. Er wordt gewoon keihard gelogen in het eerste gesprek, er wordt dan wel gezegd dat het een andere leverancier is, maar in mijn geval werd er gewoon gezegd dat ik zou blijven betalen aan NUON en dat zij het daarvandaan zouden halen omdat ze een onderdeel van NUON waren. Dat is gewoon een grove en keiharde leugen, en zolang er zohard gelogen wordt, kun je niet stellen dat de consument dom is!
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
dat is inderdaad waardeloos.Iedereen die veranderd van leverancier en die dus overstapt naar de NEM,betaald dus ook gewoon zijn leveringskosten aan de NEM en niet aan je vorrige leverancier.Het enige waar je aan blijft betalen is aan je eigen netwerkbeheerder en dat verschilt per regio.De NEM vraagt 6,99 per geleverd product aan vastrechtkosten en van die kosten betaald de NEM keurig netjes aan je netwerkbeheerder.Dus:bv de netwerkbeheerder eneco vraagt 1,99 aan vastrecht dan gaat er dus van die 6,99 die je betaald aan de NEM,1,99 naar de eneco als je die als netwerkbeheerder hebt.Helaas voor alle mensen hier die gedupeerd zijn geworden door leugens±jammer genoeg zijn er callcenters die hun werk niet netjes afhandelen en dus leugens aan de klant verkopen.Gelukkig zijn we niet allemaal leugenaars.Ik heb wel 1 tip aan al deze mensen.........als je vrijblijvende informatie wil hebben,ga dan nooit akkoord met een bandopname,ook niet als ze zeggen dat dat voor controle is.Zodra je een bandopname ingaat geld dat dus al als overeenkomst,omdat mondelinge overeenkomsten nu eenmaal mogen.Tevens is het zo dat elke energeimaatschappij werkt met een bandopname.Kijk daar dus voor uit als je alleen maar vrijblijvende info wil.Vraag dan gewoon naar een website,daar vind je ook alle informatie.De NEM is echt geen leugenaar,dat zijn sommige mensen die daarvoor werken,helaas.Kijk een bij andere leveranciers op een website.De nuon bv,die staan bekend als oplichters.En wat dacht je van oxxio,om daar maar niet over te spreken.Ach,overal is wel wat en iedereen heeft al gauw een mening klaar.Geen ene energiemaatschappij deugd honderd procent.Sommige zeggen mooie acties te hebben en aan het eind van het jaar betaal je je groen en geel terug.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Vandaag telefonisch benaderd door de NEM met een geweldig aanbod voor de levering van energie tegen INKOOPPRIJS: goedkoper dan wie dan ook met laagste prijs garantie !!
Echter toen ik vroeg naar de vastrecht kosten kwam er geen direct antwoord. Vervolgens gevraagd waar zij dan hun geld mee verdienen als ze tegen inkoopprijs leveren en hoe ze dan zo'n duur call-centre kunnen betalen.....geen antwoord.
U mag me wel een offerte sturen, maar dan kon niet; ik zou een welkomstmap krijgen. Daarna wilde ze met mij een een voicerecording starten om alle gegevens door te nemen ! Dat heb ik vanzelf niet gedaan.
Ik verbaas me er over dat het wettelijk toegestaan is om op deze doortrapte en ook agressieve wijze telefonisch te mogen verkopen ! Ik zou het dan ook op prijs stellen als dit eens werd uitgezocht, omdat hier de niet oplettende consument met open ogen in een val loopt. Natuurlijk kun je aangetekend je welkomstmap weer terug sturen, maar dat is geen garantie dat je al bent afgemeld bij je huidige aanbieder en in ieder geval maak je kosten.
Iedereen doet er verstandig aan om dit bedrijf te mijden !!!!!!!!!
Echter toen ik vroeg naar de vastrecht kosten kwam er geen direct antwoord. Vervolgens gevraagd waar zij dan hun geld mee verdienen als ze tegen inkoopprijs leveren en hoe ze dan zo'n duur call-centre kunnen betalen.....geen antwoord.
U mag me wel een offerte sturen, maar dan kon niet; ik zou een welkomstmap krijgen. Daarna wilde ze met mij een een voicerecording starten om alle gegevens door te nemen ! Dat heb ik vanzelf niet gedaan.
Ik verbaas me er over dat het wettelijk toegestaan is om op deze doortrapte en ook agressieve wijze telefonisch te mogen verkopen ! Ik zou het dan ook op prijs stellen als dit eens werd uitgezocht, omdat hier de niet oplettende consument met open ogen in een val loopt. Natuurlijk kun je aangetekend je welkomstmap weer terug sturen, maar dat is geen garantie dat je al bent afgemeld bij je huidige aanbieder en in ieder geval maak je kosten.
Iedereen doet er verstandig aan om dit bedrijf te mijden !!!!!!!!!
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 jul 2008 23:03
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Sinds een maand bel ik als agent voor de nem.
en ik lees hier dat mensen denken dat ze vrijblijvend info krijgen.
nou dan kan ik u echt vertellen dat u doof bent !
want zoals iedereen bij de nem vertellen wij dat we geen vrijblijvende info sturen omdat we geen budget daar voor hebben.
& dat we wel een welkomsmap kunnen sturen zodat u het door kan lezen met een controle periode van 7 dagen !
na deze dagen gaat het automaties in !
en ik bedoel als u het word WELKOMSPAKKET hoort gaat u er dan van uti dta het vrijblijfend is ?
neeeeeeeeee we heten u WELKOM in ons bedrijf.
verde rin de band opname word duidelijk evrmeld dta u over stapt en dat u gaat besparen op de VERBRUIKS KOSTEN VAN U ENERGIE dus dan kan er hier gezeurt worden maar 99% van de klanten vind zich te goed om naar ons te luisteren dus weten niet waar ze aan beginnen !
EIGENSCHULD
(& op verbruiks kosten kom u zeker voordeliger uit !)
en ik lees hier dat mensen denken dat ze vrijblijvend info krijgen.
nou dan kan ik u echt vertellen dat u doof bent !
want zoals iedereen bij de nem vertellen wij dat we geen vrijblijvende info sturen omdat we geen budget daar voor hebben.
& dat we wel een welkomsmap kunnen sturen zodat u het door kan lezen met een controle periode van 7 dagen !
na deze dagen gaat het automaties in !
en ik bedoel als u het word WELKOMSPAKKET hoort gaat u er dan van uti dta het vrijblijfend is ?
neeeeeeeeee we heten u WELKOM in ons bedrijf.
verde rin de band opname word duidelijk evrmeld dta u over stapt en dat u gaat besparen op de VERBRUIKS KOSTEN VAN U ENERGIE dus dan kan er hier gezeurt worden maar 99% van de klanten vind zich te goed om naar ons te luisteren dus weten niet waar ze aan beginnen !
EIGENSCHULD
(& op verbruiks kosten kom u zeker voordeliger uit !)
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
het vastrecht is inderdaad omhoog gegaan met 1 euro,van 5,99 naar 6,99.De NEM pakt een gedeelte van dit geld om er zelf aan over te houden.Ik weet dat de NEM zowel bij het tv programma radar en de consumentbond erg streng is gecontroleerd en uit beste uit de test kwam,als beste maatschappij.De afleveringen daarvan zijn nog terug te vinden.Ik denk dat elke maatschappij wel iets heeft en wij vertellen wat de NEM ons weer verteld.Maar waarom staat de nuon dan bekend als oplichter en de oxxio is al helemaal bar en boos.ZOals ik al zei,geen ene maatschappij deugd.De een komt met hele lage instaptarieven,maar wat de klant niet weet is dat je eind van het jaar een dikke vette rekening krijgt,is dat dan geen oplichterij.OOOhh mevrouw,we hebben zo'n mooie aanbieding,elke maand een hele lage energierekening.Maar er wordt niet verteld dat je eind van je het jaar flink terug moet betalen.Dit flikt de nuon nu ook en er zijn er nog een aantal.Ik ben net op de andere energiesites geweest,dat is nog erger dan wat er over de NEM verteld wordt.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
NEM, praat me er niet van. Ze bellen me ongeveer vier x per week op, in het begin bleef ik nog vriendelijk ( want ik denk altijd, ok ze doen ook maar hun werk) en zei, dank U geen interesse. Toen ze me een keer voor de vijfde keer in een week belden, en zelfs de tweede keer op een dag, werd ik echt pissig. Ik schreeuwde tegen die muts die me belde dat ze een achterlijk dom asociaal zootje waren. Ze zei hoezo? Ik zei omdat ik al weken wordt gebeld en nu zelfs twee keer op een dag. En als je niet ophoudt zoek ik je op en trek over je buro. Dat was bedreiging volgens haar. Ik zei nee hoor, dat is een mededeling. Het voordeel is dat ik nu al enkele weken niet meer ben gebeld. Ik wil niets maar dan ook niets meer met al die 'goedkope' aanbieders te maken hebben. ik vertrouw er geen eentje meer. Ik ben bezig alle contracten met wie dan ook op te zeggen.
Oxxio, Pretium, weet ik veel, allemaal door het zelfde afvalwater gewassen.
Oxxio, Pretium, weet ik veel, allemaal door het zelfde afvalwater gewassen.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Ik ben in juridisch gevecht met de NEM; hoe dat zo gekomen is heb ik al eerder op het forum gezet. Ik heb vandaag gebeld met mijn huidige leverancier ENECO waar ik zeer tevreden over ben. Zij helpen mij zometeen met terug overstappen naar ENECO als ik eea niet kan stopzetten bij de NEM. ENECO betaalt dan de kosten voor contractbreuk. Het kost mij wat papierwinkel, maar ik ben dan tenminste klant waar ik klant wil zijn. Vanaf nu sta ik geen enkel call-centermedewerker meer te woord, als we dan nou met z'n allen doen, lossen de problemen zich vanzelf op.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Overigens heb ik bij het customer care center van de NEM aangegeven dat er rare mensen vanalles op de site plaatsen alsof ze bij NEM werken (zoals beau en elsje1) maar ik heb inmiddels vernomen dat dat gewoon ontslagen medewerkers zijn. Ze zitten gewoon gefrustreerd werkloos thuis, dus dat is dan ook weer duidelijk!! Get a real job!!
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 jul 2008 23:03
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
lacht jou uit
Laatst gewijzigd door Pantoffels . op 10 jul 2008 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 jul 2008 23:03
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
en nog steeds
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
O wat slap, bijdragen plaatsen en dan weer verwijderen. Dan sta je niet voor wat je zegt. Moest je zeker van je baas? Pantoffelheld.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 jul 2008 12:21
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Boos ben ik op de Nem.
Deze week werd mijn bijna 80 jarige moeder (licht dementerend) gebeld door iemand van volgens haar een energiemaatschappij.
Hij vroeg haar allerlei zaken en op een gegeven moment zei ze aan die jongen dat ze niets tekende zonder het met haar dochter (ik dus) te hebben besproken.
Nee zei die man, ik stuur alles op en dan kan u dochter er naar kijken.
En ja hoor, het pakket kwam. Blijkt dat deze maatschappij haar al als klant had genoteerd en moesten we binnen 7 werkdagen een opzegbrief sturen (liefst aangetekend)
Gebeld met zo een huppel.... van de klantenafdeling maar haar antwoord was: "Uw moeder heeft op alle vragen ja beantwoord en haar rekeningnummer opgegeven, dus stuur maar een aangetekende brief dan komt ze er van af".
Het wordt toch eens tijd dat de regering dit soort dingen aanpakt. Lijkt me logisch wanneer er een wet komt dat mensen die de (bijvoorbeeld) 65 zijn gepasseerd te alle tijden onder dit soort contracten uit kan komen door middel van een telefoontje, maat het liefst dat deze mensen helemaal niet meer gebeld mogen worden.
Ik heb haar wel aangemeld bij het infofilter, maar daar is deze maatschappij niet aangesloten
Nee de NEm krijgt van mij geen ijskoude douche maar een bad van 2 uur in het ijs...
Deze week werd mijn bijna 80 jarige moeder (licht dementerend) gebeld door iemand van volgens haar een energiemaatschappij.
Hij vroeg haar allerlei zaken en op een gegeven moment zei ze aan die jongen dat ze niets tekende zonder het met haar dochter (ik dus) te hebben besproken.
Nee zei die man, ik stuur alles op en dan kan u dochter er naar kijken.
En ja hoor, het pakket kwam. Blijkt dat deze maatschappij haar al als klant had genoteerd en moesten we binnen 7 werkdagen een opzegbrief sturen (liefst aangetekend)
Gebeld met zo een huppel.... van de klantenafdeling maar haar antwoord was: "Uw moeder heeft op alle vragen ja beantwoord en haar rekeningnummer opgegeven, dus stuur maar een aangetekende brief dan komt ze er van af".
Het wordt toch eens tijd dat de regering dit soort dingen aanpakt. Lijkt me logisch wanneer er een wet komt dat mensen die de (bijvoorbeeld) 65 zijn gepasseerd te alle tijden onder dit soort contracten uit kan komen door middel van een telefoontje, maat het liefst dat deze mensen helemaal niet meer gebeld mogen worden.
Ik heb haar wel aangemeld bij het infofilter, maar daar is deze maatschappij niet aangesloten
Nee de NEm krijgt van mij geen ijskoude douche maar een bad van 2 uur in het ijs...
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Ik wil even reageren op het bericht van Pantoffels. Ik ben een paar minuten geleden ook gebeld door de NEM. En dan kun je zeggen dat ik niet goed luisterde, ik heb echt geprobeerd het verhaal van die mevrouw te volgen, maar ik snapte in het begin helemaal niet precies wat nou de bedoeling was. Ze had het natuurlijk over het transport en de Nuon waar ik nu bij zit zou ook Nuon blijven, bla bla. Maar ik kreeg het maar niet duidelijk waar het nou ECHT om ging.
Ik heb een paar keer duidelijk gevraagd of dit een informatief - of een verkoopgesprek was en daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op. In eerste instantie had ik het gevoel dat dit puur ter informatie was en iets was wat automatisch in gang werd gezet vanuit de overheid ofzo. Dit gevoel werd versterkt doordat ze 'De Nederlandse Energiemaatschappij' heten. Na doorvragen bleek het dus gewoon een ordinair verkoopgesprek in een fout jasje te zijn.
Daarnaast werd het 'welkomstpakket' me bijna in de maag gesplitst. Ze ging er vanaf het begin van het gesprek al vanuit dat ik dat pakket toegestuurd zou krijgen, 'om alles even rustig door te lezen'. Het was ook pas later in het gesprek dat ik te horen kreeg dat ik binnen 9 dagen moet reageren (een e-mail zou voldoende zijn) om alles weer stop te zetten.
Dan kan onze pantoffelheld wel zeggen dat mensen dom zijn en niet goed luisteren, maar als ik al moeite heb precies te volgen wat ze bedoelen (en ik wil mezelf helemaal niet op een voetstuk plaatsen, maar ik ben toch aardig geschoold), dan kan ik me heel goed voorstellen dat mensen die wat minder bijdehand zijn of bijvoorbeeld senioren hier volledig intrappen.
Met andere woorden, ik vind dit ook een hele smerige manier van werken. Misschien werken niet alle call center operators van de NEM zo, maar de dame die ik aan de lijn had deed het op een hele slinkse manier.
Ik heb uiteindelijk gezegd dat ik eerst de website eens ga bekijken en dat ik me vanaf daar wel aanmeld als ik interesse heb. Wat ik dus duidelijk NIET heb, zeker niet nu ik zoveel negatieve berichten over de tarieven heb gehoord.
Het zou inderdaad verboden moeten worden dit soort praktijken.
Ik heb een paar keer duidelijk gevraagd of dit een informatief - of een verkoopgesprek was en daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op. In eerste instantie had ik het gevoel dat dit puur ter informatie was en iets was wat automatisch in gang werd gezet vanuit de overheid ofzo. Dit gevoel werd versterkt doordat ze 'De Nederlandse Energiemaatschappij' heten. Na doorvragen bleek het dus gewoon een ordinair verkoopgesprek in een fout jasje te zijn.
Daarnaast werd het 'welkomstpakket' me bijna in de maag gesplitst. Ze ging er vanaf het begin van het gesprek al vanuit dat ik dat pakket toegestuurd zou krijgen, 'om alles even rustig door te lezen'. Het was ook pas later in het gesprek dat ik te horen kreeg dat ik binnen 9 dagen moet reageren (een e-mail zou voldoende zijn) om alles weer stop te zetten.
Dan kan onze pantoffelheld wel zeggen dat mensen dom zijn en niet goed luisteren, maar als ik al moeite heb precies te volgen wat ze bedoelen (en ik wil mezelf helemaal niet op een voetstuk plaatsen, maar ik ben toch aardig geschoold), dan kan ik me heel goed voorstellen dat mensen die wat minder bijdehand zijn of bijvoorbeeld senioren hier volledig intrappen.
Met andere woorden, ik vind dit ook een hele smerige manier van werken. Misschien werken niet alle call center operators van de NEM zo, maar de dame die ik aan de lijn had deed het op een hele slinkse manier.
Ik heb uiteindelijk gezegd dat ik eerst de website eens ga bekijken en dat ik me vanaf daar wel aanmeld als ik interesse heb. Wat ik dus duidelijk NIET heb, zeker niet nu ik zoveel negatieve berichten over de tarieven heb gehoord.
Het zou inderdaad verboden moeten worden dit soort praktijken.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 jul 2008 12:21
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Vervolg op mijn eerdere reactie
Nadat ik vanochtend een klacht via de mail had gestuurd over de wijze waarop de NEM oudere (soms demente ) een contract door hun strot proberen te duwen. Heb ik al antwoord gehad!!!!!
Ze betreuren de gang van zaken en hebben het contract verwijderd uit hun systeem (schijnt dus wel te kunnen via een mailtje)
Of waren ze bang dat ze niet in strijd met de regels hebben gehandeld en misschien wel het bandje van die betreffende verkoper hebben beluisterd?
Wel hoopte ze ons in de toekomst als klant te mogen begroeten.
NIET DUS.
Ik verwacht eerst een excuus.
Nadat ik vanochtend een klacht via de mail had gestuurd over de wijze waarop de NEM oudere (soms demente ) een contract door hun strot proberen te duwen. Heb ik al antwoord gehad!!!!!
Ze betreuren de gang van zaken en hebben het contract verwijderd uit hun systeem (schijnt dus wel te kunnen via een mailtje)
Of waren ze bang dat ze niet in strijd met de regels hebben gehandeld en misschien wel het bandje van die betreffende verkoper hebben beluisterd?
Wel hoopte ze ons in de toekomst als klant te mogen begroeten.
NIET DUS.
Ik verwacht eerst een excuus.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 jul 2008 23:03
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
mvandenberg
je kunt binnen 2 weken een excuus brief/email verwachten .
het is inderdaad mogelijk een contract stop te zetten via de mail in 7 werk dagen.
en jaa wij kunnen door de telefoon natuurlijk ook niet merken dat we te maken hebben met een dement persoon.
& misschien handig voor het vervolg want je kunt hara nummer ook laten blokeren op telemarketing.
en dat kan op www.bedanktvooruwtijd.nl
hier staan ook de telemarketing regels en kun je zien dat we er geen 1 hebben overtreden in het gesprek met haar
je kunt binnen 2 weken een excuus brief/email verwachten .
het is inderdaad mogelijk een contract stop te zetten via de mail in 7 werk dagen.
en jaa wij kunnen door de telefoon natuurlijk ook niet merken dat we te maken hebben met een dement persoon.
& misschien handig voor het vervolg want je kunt hara nummer ook laten blokeren op telemarketing.
en dat kan op www.bedanktvooruwtijd.nl
hier staan ook de telemarketing regels en kun je zien dat we er geen 1 hebben overtreden in het gesprek met haar
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Hoe is het mogelijk. Deze @#%*&^ verwijst naar de obscure site http://www.bedanktvooruwtijd.nl/ . Het eerste waar op deze site naar wordt gevraagd, nog vóórdat je ook maar enige info kunt lezen is je telefoonnummer!! En niet om je te beschermen maar zodat je nog vaker gebeld, gemaild of bezocht kunt worden door onguur volk waar je niet op zit te wachten. Ben je dan gestoord of niet?
Wel een goed en betrouwbaar middel tegen ongewenste telefoontjes of post is aanmelden bij Infofilter. Ik spreek uit eigen ervaring want word nooit meer gebeld door oplichters, bedelaars en ander volk waaraan ik geen behoefte heb. Zo'n 950 bedrijven zijn daar inmiddels bij aangesloten "uit respect voor de consument." Maar u raadt het al, de NEM hoort daar niet bij want die hebben maling aan alle fatsoenlijke omgangsvormen.
Wel een goed en betrouwbaar middel tegen ongewenste telefoontjes of post is aanmelden bij Infofilter. Ik spreek uit eigen ervaring want word nooit meer gebeld door oplichters, bedelaars en ander volk waaraan ik geen behoefte heb. Zo'n 950 bedrijven zijn daar inmiddels bij aangesloten "uit respect voor de consument." Maar u raadt het al, de NEM hoort daar niet bij want die hebben maling aan alle fatsoenlijke omgangsvormen.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 jul 2008 23:03
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
dit bedoel ik nou !
ik probeer iets normaal te vertellen .
en wat doe jij omdat ik dit toevallig doe voor me werk.
gelijk alles de grond in trappen.
zodat jij maar natuurlijk helemaal gelijk heb want jij weet alles zeker veel better dan de overheid.
& nem want de nem zit hier WEL bij.
staat zelfs in het lijstje hoe bedoel je kippig.
dus laat de volgende keer je ogen op meten voor je zoiets zegt.
of denk even logies na!
& dan wens ik u nog een hele fijne dag verder
ik probeer iets normaal te vertellen .
en wat doe jij omdat ik dit toevallig doe voor me werk.
gelijk alles de grond in trappen.
zodat jij maar natuurlijk helemaal gelijk heb want jij weet alles zeker veel better dan de overheid.
& nem want de nem zit hier WEL bij.
staat zelfs in het lijstje hoe bedoel je kippig.
dus laat de volgende keer je ogen op meten voor je zoiets zegt.
of denk even logies na!
& dan wens ik u nog een hele fijne dag verder
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
@ pantoffels .
Hier is de lijst met aangesloten bedrijven bij infofilter.nl.
Zelfs de door jou verguisde bedrijven NUON en OXXIO houden zich daar aan. Waar staat de NEM? Wijs eens aan? Of waar kunnen we die lijst van jou dan vinden? Plaats hier de link maar, als je daartoe tenminste capabel bent.
Dat jij bij de NEM werkt zegt mij helemaal niks, een normaal mens wil daar niet werken. Is zelfs een reden om je te wantrouwen want je plaatst bovendien berichten die je vervolgens aanpast als het je zo uitkomt.
Update
Ik kan er nog wel even wat aan toevoegen, trouwens.
De website bedanktvooruwtijd.nlwaar jij naar verwijst, is allesbehalve onafhankelijk maar is eigendom van EDM Media in Haarlem. Door jouw reactie wordt op z'n minst een link gesuggereerd tussen NEM en EDM. En wat lezen we op de site van deze vriendelijke mensen? (tussen de fotootjes staat mijn opgelichte oma)
Meld u vooral aan zou ik zeggen. Geef ze ook meteen uw pincode. Dan kunnen ze op hun sloffen uw rekening plunderen.
(Gegevens over EDM later toegevoegd om 21.18) maar deze website loopt 1 uur achter op zomertijd)
Hier is de lijst met aangesloten bedrijven bij infofilter.nl.
Zelfs de door jou verguisde bedrijven NUON en OXXIO houden zich daar aan. Waar staat de NEM? Wijs eens aan? Of waar kunnen we die lijst van jou dan vinden? Plaats hier de link maar, als je daartoe tenminste capabel bent.
Dat jij bij de NEM werkt zegt mij helemaal niks, een normaal mens wil daar niet werken. Is zelfs een reden om je te wantrouwen want je plaatst bovendien berichten die je vervolgens aanpast als het je zo uitkomt.
Update
Ik kan er nog wel even wat aan toevoegen, trouwens.
De website bedanktvooruwtijd.nlwaar jij naar verwijst, is allesbehalve onafhankelijk maar is eigendom van EDM Media in Haarlem. Door jouw reactie wordt op z'n minst een link gesuggereerd tussen NEM en EDM. En wat lezen we op de site van deze vriendelijke mensen? (tussen de fotootjes staat mijn opgelichte oma)
Kwalitatieve Telemarketing bestanden
EDM Media heeft 1 miljoen adressen beschikbaar die goed scoren voor outbound telemarketing.
EDM Media is specialist in consumentenbestanden voor directmarketing-activiteiten. Wij weten waar consumenten wonen, hoe zij beslissingen nemen, voor welke boodschap ze vatbaar zijn en hoe ze benaderd willen worden. Wij weten in welke bestanden u nieuwe klanten vindt, en welke bestanden goed responderen op uw telemarketing- of directmail-acties.
Meld u vooral aan zou ik zeggen. Geef ze ook meteen uw pincode. Dan kunnen ze op hun sloffen uw rekening plunderen.
(Gegevens over EDM later toegevoegd om 21.18) maar deze website loopt 1 uur achter op zomertijd)
Laatst gewijzigd door jsp op 11 jul 2008 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.