LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Net beheerder
Net beheerder
Ik heb zojuist gelezen dat je van energie leverancier kan veranderen maar niet van net beheerder. Houd dat in dat als je overstap van de eneco met vermeende schuld naar een ander leverancier dat je alsnog afgesloten word door de netbeheerder?
Re: Net beheerder
Volgens mij zijn de netbeheerder en de leverancier 2 verschillende personen die niets met elkaar te maken (hoeven te) hebben. Maar het inderdaad verstandiger om eerst je zaken met Eneco af te handelen voor je met een ander in zee gaat.
-
Het juiste antwoord!
Chanmaster
Chanmaster
Ik heb dat al geprobeerd om het op te lossen met eneco zoals ik al aangaf, mischien weet u hoe dat moet?
Nee ik ben geen vertegenwoordiger van Eneco, dus ik kan je niet helpen met problemen.
Juist, niemand weet hoe omdat eneco alles doet wat het zin in heeft met klanten en de hand word over de hoof gehouden door instanties oa zoals de geschillen commissie die daar is om de burger het gevoel te geven dat ze wat te zeggen heb.