LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Netbeheer

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Dozo2004

Netbeheer

Ongelezen bericht door Dozo2004 »

Gister viel er bij ons een factuur in de bus van NUON. Ik dacht,he wat gek ik heb al een tijdje groene stroom via Eneco?? Nuon gebelt,eerst wordt de verbinding verbroken? Eindelijk iemand aan de lijn,(vergeleken bij casema viel de wachtijd wel mee :D ) beetje vaag verhaal te horen gekregen, volgens mij wisten ze niet wat te zeggen omdat er op de factuur die wij gekregen hebben niets maar dan ook totaal niets staat waarvoor de factuur is!! Nuon zegt dat het voor het netbeheer is,en ben doorgewezen naar Eneco.Eneco gebelt ook voor 0,10 eurocent per minuut (alsof het niets is),gelukkig direct contact,maar helaas ook veel onkunde en onbegrip,dit laatste wil ik even uitleggen. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die vond dat een tariefsverdubbeling de normaalste zaak van de wereld was en dat het wel mee viel?? En dat zij er ook allemaal niets aan kon doen,dat kan dan zo zijn,maar zet er dan iemand neer die er wel iets aan kan doen of die weet waar die over praat!!!! :x Kreeg ook nog te horen dat ik was verhuisd?? computerprogramma's die worden vervangen?? en nog wat andere onzin!! als ja de regering en de directies van de leveranciers hebben overleg gehad,harstikke leuk allemaal maar ik heb nu een factuur van Nuon voor het netbeheer van 13,93 per maand en Eneco berkende 13,00 per maand voor het beheer en de leverantie van stroom. Dus is Nuon nu zo duur of Eneco zo goedkoop?? Ik weet het niet meer,en wat te doen,is er misschien iemand die hier iets over weet?? :? [/b]

sprokkel

Re: Netbeheer

Ongelezen bericht door sprokkel »

zie andere topic voor antwoordt

Essent/Eneco/transportkosten

Gesloten