Goede middag,
Vorig jaar per 1 augustus heb ik bij jullie een contract voor 3 jaar afgesloten
Waarbij mij in eerste instantie werd verteld dat ik niet in aanmerking zou komen voor de 171 euro korting als nieuwe klant.
Na heel veel heen en weer gebel zou ik dan tocht hiervoor in aanmerking komen.
Argument was dat ik geen nieuwe klant was.
Dit was voor mij vreemd daar ik nog nooit bij wie dan ook energie had afgenomen.
Huis heb ik per 1 augustus 2013 gekocht.
Nu krijg ik bij elk telefoontje te horen het staat niet in de overeenkomst.
Vindt dit wel erg kort door de bocht.
zelf geen welkoms geschenk gekregen.
doordat mijn oude laptop kapot is kan ik de mail en telf. genoteerde gesprekken niet meer opzoeken.
Als hier niets uit komt ben ik genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere leverancier.
PS ook niet tevreden over het advies van de zonnepanelen, zouden geen 6 stuks geplaatst kunnen worden,
Ver schillende offertes binnen van 6 en 7 panelen.
Met vriendelijk groeten,
Dennis Lubbers
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuwe klant bonus
Re: nieuwe klant bonus
En je vraag of je punt is?ddll201? schreef:Goede middag,
Vorig jaar per 1 augustus heb ik bij jullie een contract voor 3 jaar afgesloten
Waarbij mij in eerste instantie werd verteld dat ik niet in aanmerking zou komen voor de 171 euro korting als nieuwe klant.
Na heel veel heen en weer gebel zou ik dan tocht hiervoor in aanmerking komen.
Argument was dat ik geen nieuwe klant was.
Dit was voor mij vreemd daar ik nog nooit bij wie dan ook energie had afgenomen.
Huis heb ik per 1 augustus 2013 gekocht.
Nu krijg ik bij elk telefoontje te horen het staat niet in de overeenkomst.
Vindt dit wel erg kort door de bocht.
zelf geen welkoms geschenk gekregen.
doordat mijn oude laptop kapot is kan ik de mail en telf. genoteerde gesprekken niet meer opzoeken.
Als hier niets uit komt ben ik genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere leverancier.
PS ook niet tevreden over het advies van de zonnepanelen, zouden geen 6 stuks geplaatst kunnen worden,
Met vriendelijk groeten,
Dennis Lubbers
Re: nieuwe klant bonus
Zo te zien is het hier al klaar mee. Staat niet in de overeenkomst, is dus niet met u afgesproken. U eist iets, maar heeft geen bewijzen, volgensmij is er verder weinig meer over te zeggen.ddll201? schreef: Nu krijg ik bij elk telefoontje te horen het staat niet in de overeenkomst.
Mail moet toch ook ergens anders kunnen? Telf genoteerde gesprekken? Iets wat u zelf noteert is geen bewijs van iets.ddll201? schreef: doordat mijn oude laptop kapot is kan ik de mail en telf. genoteerde gesprekken niet meer opzoeken.
Wat heeft dit hiermee te maken? Zonnepanelen zijn geen standaard maten, kijk eens naar de vierkantemeters, dat zegt iets, niet het aantal panelen.ddll201? schreef: PS ook niet tevreden over het advies van de zonnepanelen, zouden geen 6 stuks geplaatst kunnen worden,
Ps. Om welke aanbieder hebben we het eigenlijk?