LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON afsluiten
Re: NUON afsluiten
Hallo radar grote klacht over de nuon vanaf juni 2004 betalen we al niet meer .onze zoon is op zich zelf gaan wonen leuk huisje gekocht maar van de nuon willen ze ons maar verhuist hebben naar vele telefoontjes waarbij we ze niet aan het verstand kunnen brengen dat we niet verhuist zijn.het heeft me al een vermogen aan telefoon gekost en nog steeds niets .Ik ben het zolangzaam zat .ze komen zeker zo met een rekening van je welste Wij zijn woest groeten Wil
nuon heeft mij ten onrechte afgesloten, ontving tot 2x betalingsvoorstel tot 8 maart en tot 12 maart, maar reeds op 26 februari werd ik afgesloten, zonder dat de zeer onvriendelijke nuonmedewerker mij vroeg of ik de schuld ter plekke kon betalen.
Heb Geschillencommissie ingeschakeld, waste of time and money.
Blijkbaar vindt de geschillencommissie dit de normaalste gang van zaken.
De "Inkasso-Unie" gooide vervolgens 60% incassokosten op de rekening. Leuke bussines. Hoe worden we snel rijk?
De Nuon maffia heeft toegeslagen.
M. van D.
Heb Geschillencommissie ingeschakeld, waste of time and money.
Blijkbaar vindt de geschillencommissie dit de normaalste gang van zaken.
De "Inkasso-Unie" gooide vervolgens 60% incassokosten op de rekening. Leuke bussines. Hoe worden we snel rijk?
De Nuon maffia heeft toegeslagen.
M. van D.
cool,
een problems
nuon doet geen zaken met incasso unie
een problems
nuon doet geen zaken met incasso unie
ik vind het schandalig dat de hoogste baas zoveel meer moet gaan verdienen?
Heeft de NUON daarom de energieprijzen verhoogd? Dit kost mij 10 euro per maand.
Schandalig
Heeft de NUON daarom de energieprijzen verhoogd? Dit kost mij 10 euro per maand.
Schandalig
offtopic dude
(btw 500.000 euro gedeeld door 3 milion klanten is 0.50 euro, dus geen 10)
(btw 500.000 euro gedeeld door 3 milion klanten is 0.50 euro, dus geen 10)