ik ben bang dat laurent het bij het rechte eind heeft?
geef concreet je ervaringen dan eens?
Waarom ga je ervanuit dat medewerker (die overigens voor Nuon werkt) een oxxiomedewerker is? En voor degene die roept dat de systemen uitwisselbaar zijn. Hoe kom je daarbij. Ik neem aan dat er geen klantgegevens behalve de ean-codes uitgewisseld worden?
(heb geen ervaring op retail gebied; ben gewoon benieuwd).
Even details graag en anders niet meer zeuren over de extra service van medewerker.
Ik las een artikel over Nuon in het E D, daarin staat dat De Medewerker inderdaad wordt ingezet door Nuon om klachten te onderzoeken, ook UPC heeft deze methode opgestart.
Ik heb afgelopen jaar diverse keren kontakt gehad met NUON, en heb vriendelijke mensen getroffen.
En wat is er mis als NUON een medewerker op het forum plaats???
Denk dat ze hierdoor gewoon kunnen zien wat er onder de mensen leeft.
Denk trouwens dat de dames en heren op het callcentre van NUON ook wel een boek kunnen schrijven over onbeschofte mensen.
Denk als je die mensen op een normale manier benaderd , dat ze ook normaal je vragen beantwoorden.
Laten wij simpelweg vaststellen dat het goedbedoelde Nuon-initiatief niet langer door dwalingen van derden wordt ondermijnd.
Het is allang prachtig dat Laurent aangeeft dat zijn kritiek onterecht was. Naschoppen heeft dan geen zin meer. Als Twirlgirly inderdaad op zoek is naar een oplossing voor haar probleem, hoeft zij nog slechts haar contractnummer te plaatsen.
Ik moet zeggen dat de houding van Laurent hem eigenlijk alleen maar siert (hulde dus). Je kunt in elk geval niet zeggen dat hij alleen maar op kwaadspreken uit is of zich te groot voelt voor een rectificatie of excuus. Er zijn andere forumbezoekers die daar ook best eens een voorbeeld aan mogen nemen....
wij zijn op 18 februari 2005 voor electra en op 22 augustus voor gas over gestapt naar een andere leveransier en hebben dus ook geschatte begin standen alleen dat de begin stand op 18-02-2005 nog lager is dan de meterstand op de jaar afrekening van 2004 is toch wel alte gek en dat ze op 08-08-2005 zelf de meter op nemen en dan toch op 22-08-2005 een geschatte stand nemen die ook lager is kan ik niet bij. ik moet nu voor gas en licht ruim 2000 euro bij betalen .maar veranderen schijnen ze niet te kunnen want als ik naar de nuon bel geven ze me wel gelijk maar als mijn nieuwe leveransier beld kloppen de meterstanden volgens de nuon wel. ook wij zijn hier nog niet klaar mee
Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw meterstanden.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen zodat ik het een en ander voor u kan uitzoeken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Geen onzin uitkramen hier!
De medewerker verzoek de klant om zijn of haar contractnummer te vermelde zodat deze aan de hand van de administratieve gegevens de betreffende klant kan traceren. Dit is vertrouwd want niemand kan iets met uw contractnummer aanvangen tenzij het de medewerker van NUON betreft. De medewerker verdient het niet om hier in discredit gebracht te worden.
Wil je mij niet verwijten voorbarig te zijn? Die bewering is volkomen overbodig en de grootste onzin die ik hier heb gelezen.
Niet elkaar aanvallen hier, doen we niet.
Zal ik jou eens doen moet je kijken hoe lekker dat is!
Niet doen dus.
Ja oké, daar valt natuurlijk wel het één en ander over te zeggen.
Leuk is het ook niet en zeker niet de doelstelling denk ik.
Maar tot nog toe is niet bewezen dat "De medewerker" de boel in het ootje neemt. Wanneer er om klantnummers wordt gevraagd heeft alleen de persoon welke daarin toegang heeft er iets aan dus geen reden om het klantnummer niet te vermelden.
Wat ik echter betreur is dat wij niets over de afloop vernemen.
Ten eerste was er dit keer eindelijk niemamd die negatief reageerde op de mederwerker en ten tweede Chanmaster:
Wanneer er om klantnummers wordt gevraagd heeft alleen de persoon welke daarin toegang heeft er iets aan dus geen reden om het klantnummer niet te vermelden.
De medewerker zal je nooit om een klantnummer vragen omdat daarmee juist wel te frauderen is. Het contractrekeningnummer waarnaar de medewerker vraagt is iets waar alleen een Nuonmedewerker iets kan.
Er is tot nog toe niet gebleken dat de medewerker kwaad in zin heeft.
Het verstrekken van een klantnummer kan uitsluitend door betrokkenen worden gerelateerd aan persoonlijke gegevens.
Vandaar mijn opmerking en nu ga ik aan mijn werk.