LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon, geen teruggave ontvangen van 2008.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Engel01

Nuon, geen teruggave ontvangen van 2008.

Ongelezen bericht door Engel01 »

Sinds februari 2009 vraag ik nuon om de 1200 euro die ik nog tegoed heb aan mij terug te storten. Van het jaar 2008! Ik werd telefonisch niet meer te woord gestaan,omdat ik inmiddels geen klant meer was.4 jaar later en 40 brieven dat er aan gewerkt wordt verder, is er nog niets door nuon ondernomen om ons terug te betalen! Ja wel een proces bij de kantonrechter,omdat men zegt nog 2400, euro van mij tegoed te hebben. Ze stapelen fout op fout. Klopt niets van, kun je zo zien op de jaarafrekening. Maar nuon heeft in die 4 jaar nog nooit naar ons probleem willen kijken.pure minachting naar de klant toe.de rechter is het met nuon eens,dat wij 8100, euro!!! Moeten betalen voor 9080kwu electriciteit en 1950 m gas. Wat een ongelooflijke uitspraak van de rechter! Ik denk dat daar ook maar eens naar gekeken moet worden,want dit klopt van geen kant. Nu moet ik helaas in hoger beroep en dit was helemaal niet nodig geweest.

sjohie

Re: Nuon, geen teruggave ontvangen van 2008.

Ongelezen bericht door sjohie »

Als je zo zeker bent van je zaak, is een gang naar de rechter een één-tweetje, wat je met 2 vingers in de neus zal gaan winnen. Dat lijkt me dan ook de methode om op terug te vallen na zoveel brieven en wachten.

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

rechter is het met nuon eens,dat wij 8100, euro!!! Moeten betalen voor 9080kwu electriciteit en 1950 m gas. Wat een ongelooflijke uitspraak van de rechter! Ik denk dat daar ook maar eens naar gekeken moet worden,want dit klopt van geen kant. Nu moet ik helaas in hoger beroep en dit was helemaal niet nodig geweest.
Dit is zijn uitspraak en daar zal u het mee moeten doen...... Waarom nu een topic met een zeer eenzijdige kant van het verhaal? Of bent u gewoon boos en wilt u dit van u afschrijven? Wanneer was deze uitspraak, dan kunnen wij hem nalezen.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Engel01 schreef:Sinds februari 2009 vraag ik nuon om de 1200 euro die ik nog tegoed heb aan mij terug te storten. Van het jaar 2008! Ik werd telefonisch niet meer te woord gestaan,omdat ik inmiddels geen klant meer was.4 jaar later en 40 brieven dat er aan gewerkt wordt verder, is er nog niets door nuon ondernomen om ons terug te betalen! Ja wel een proces bij de kantonrechter,omdat men zegt nog 2400, euro van mij tegoed te hebben. Ze stapelen fout op fout. Klopt niets van, kun je zo zien op de jaarafrekening. Maar nuon heeft in die 4 jaar nog nooit naar ons probleem willen kijken.pure minachting naar de klant toe.de rechter is het met nuon eens,dat wij 8100, euro!!! Moeten betalen voor 9080kwu electriciteit en 1950 m gas. Wat een ongelooflijke uitspraak van de rechter! Ik denk dat daar ook maar eens naar gekeken moet worden,want dit klopt van geen kant. Nu moet ik helaas in hoger beroep en dit was helemaal niet nodig geweest.
Een rechter die niet in je voordeel oordeelt is meteen maar een corrupte/slechte/vulmaarin rechter? Even een nieuwsflash, de rechter zit er om objectief recht te spreken op basis van feiten, na deze te hebben getoetst aan de vigerende wetgeving, niet om jou je zin te geven omdat je een zielige kleine calimero consument bent die gemangeld wordt door de grote boze meneer nuon..

Gesloten