| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon huisbeveiliging
Nuon huisbeveiliging
Op 31-1-2011 gekozen voor Nuon huisbeveiliging zijn wij er nu helemaal klaar mee. Het laatste valse brandalarm heeft ons er toe gedreven om te stoppen met Nuon huisbeveiliging. Na het valse brandalarm wat 's morgens om half vijf afging en waar we ons van kapot geschrokken zijn is de maat vol. We zijn nu tientallen valse meldingen verder dus gaan we ervoor om van de zooi af te komen. En nee, de rookmelder was 100% stofvrij. Na een melding gedaan te hebben bij de Nuon hebben we het spul stroomvrij (stekker eruit, accu losgemaakt) gemaakt in overleg met de Nuon en is het definitief klaar. Vervelende meldingen zijn er niet meer, en verder had het weinig toegevoegde waarde immers je kunt niet al je werk laten vallen en dan 120 minuten naar huis rijden familie woont te ver weg en buren zijn allemaal ook ijverige werkzame types. De politie mag je er ook niet direct op afsturen doe je dit wel dan kun je voor kosten komen. Eind goed al goed lijkt, we zitten alleen nog vast aan een contract van 5 jaar waarvan er in januari 3 jaar om zijn. Dus nog ruim 720 euro betalen voor iets wat absoluut niet werkt. Wat kunnen we er aan doen dat we er zo 'goedkoop' mogelijk af komen?
-
Vattenfall Webcare
- verified
Re: Nuon huisbeveiliging
Beste blaauwen,
Bedankt voor je bericht op deze website. We lezen dat je niet tevreden bent over Nuon Beveiliging. Dat is natuurlijk vervelend. We kijken graag voor je na wat we nog voor je kunnen doen. Als je je adres in een e-mail stuurt naar [email protected], dan laten we je zo snel mogelijk weten wat de mogelijkheden zijn. Je kunt ook een privébericht sturen op deze website.
Met vriendelijke groet,
Barry
Nuon Webcare
Bedankt voor je bericht op deze website. We lezen dat je niet tevreden bent over Nuon Beveiliging. Dat is natuurlijk vervelend. We kijken graag voor je na wat we nog voor je kunnen doen. Als je je adres in een e-mail stuurt naar [email protected], dan laten we je zo snel mogelijk weten wat de mogelijkheden zijn. Je kunt ook een privébericht sturen op deze website.
Met vriendelijke groet,
Barry
Nuon Webcare
Re: Nuon huisbeveiliging
Hoe gaat het nu verder,
We worden nu iedere dag gebeld dat de troep in storing staat. En dat klopt en dat is ook gemeld. Waren we door het alarmsysteem een gevangene van ons huis, nu zijn we een gevangene van die beveiligingszooi. Ik ga vanaf morgen maar zelf melden dat de zooi niet meer aangaat dan hoop ik dat ik niet meer 'gestalked ' wordt door Nuon huisbeveiliging.
Overweeg je zoiets, begin er nooit aan het is weggegooid geld! Ik heb ervaren dat het aan veiligheid niets oplevert! Je kan als er een melding is niet alles laten vallen dan naar huis scheuren om erachter te komen dat de melding vals was. Krijg je een vals brandalarm dan belt men de brandweer en die breekt dan je huis open om erachter te komen dat het een valse melding betreft. En in de kleine lettertjes staat dat zij geen verantwoording hiervoor nemen. Nu hoop ik er met goed fatsoen vanaf te komen.
Ik heb hedenmorgen gebeld met de nuon. Men heeft mijn telefoonnummer opgeschreven om terug te bellen maar..... ja u raad het al.... Ik ben niet teruggebeld!!
We worden nu iedere dag gebeld dat de troep in storing staat. En dat klopt en dat is ook gemeld. Waren we door het alarmsysteem een gevangene van ons huis, nu zijn we een gevangene van die beveiligingszooi. Ik ga vanaf morgen maar zelf melden dat de zooi niet meer aangaat dan hoop ik dat ik niet meer 'gestalked ' wordt door Nuon huisbeveiliging.
Overweeg je zoiets, begin er nooit aan het is weggegooid geld! Ik heb ervaren dat het aan veiligheid niets oplevert! Je kan als er een melding is niet alles laten vallen dan naar huis scheuren om erachter te komen dat de melding vals was. Krijg je een vals brandalarm dan belt men de brandweer en die breekt dan je huis open om erachter te komen dat het een valse melding betreft. En in de kleine lettertjes staat dat zij geen verantwoording hiervoor nemen. Nu hoop ik er met goed fatsoen vanaf te komen.
Ik heb hedenmorgen gebeld met de nuon. Men heeft mijn telefoonnummer opgeschreven om terug te bellen maar..... ja u raad het al.... Ik ben niet teruggebeld!!