LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon klantenservice onbereikbaar
Nuon klantenservice onbereikbaar
Over lange wachttijden gesproken. Ik bel Nuon om een verhuisbericht door te geven. Heb ik 18 minuten zitten wachten. Toen moest ik stoppen, omdat ik iets anders moest doen. Dus nog niemand gesproken. Schandalig lange wachttijd. Hoe lang moet ik wachten voordat ik iemand van de Nuon klantenservice aan de lijn krijg? Meer ervaringen?
Re: Nuon klantenservice onbereikbaar
Wisselende ervaringen van vrijwel direct tot een minuut of 10.
Is het trouwens misschien niet verstandiger om het verhuisbericht zwart op wit naar het CCC te sturen?
Hoort wel eens dat het af en toe misgaat met die verhuisberichten en dan is het toch wel prettig dat je iets op schrift hebt staan!
Is het trouwens misschien niet verstandiger om het verhuisbericht zwart op wit naar het CCC te sturen?
Hoort wel eens dat het af en toe misgaat met die verhuisberichten en dan is het toch wel prettig dat je iets op schrift hebt staan!
Wel herkenbaar. Alleen dan niet via hun Call Center, maar via email. Op 4 juni jl. ben ik verhuisd en werd ik voor het eerst klant. Via de makelaar heb ik toen een formulier getekend (standaard; geen raar formulier ofzo) waarbij ik akkoord ging met de meterstanden, etc. (uiteraard gecontroleerd). Op dat formulier ook de mededeling dat ik binnen drie weken bericht krijg van Nuon. Na vier weken maar eens een email gestuurd naar Nuon dat ik nog niets had ontvangen en wel erg benieuwd werd naar het maandbedrag dat ik zou moeten gaan betalen. Dezelfde dag nog een ontvangstbevestiging (uiteraard gewoon automatisch aangemaakt en verstuurd). Na nog eens vier weken wachten, bleek ik nog steeds geen reactie te hebben. Zodoende maar weer een email gestuurd om ze te herinneren aan mijn verzoek. Uiteindelijk heb ik in dit soort gevallen ook een 'haalplicht' en kan men mij niet verwijten dat ik er niets aan gedaan heb om mijn 'maandbedrag' te willen betalen. Ben benieuwd hoelang ik nu weer moet wachten op een antwoord...
Had laatst binnen 2 weken een telefonische reactie op een, door ons verzonden, brief. Wist niet wat ik hoorde toen ik iemand van het CCC aan de lijn kreeg
Ik heb inmiddels via een brief een reactie ontvangen. Men heeft problemen met de systemen en op zijn vroegst kan ik in oktober een brief tegemoet zien met daarin mijn vastgestelde maandtermijn (terwijl ik dus al sinds 4 juni wacht; 4 maanden na dato). Uiteraard worden de termijnen van daarvoor verrekend in de resterende maandtermijnen. Ik ben blij dat ik alvast wat opzij gezet heb, want dat wordt straks natuurlijk een gepeperd maandbedrag.
Dat zie je verkeerd!
Uitgestelde betaling met 0% rente.
Krijg je bij de eerste de beste auto verkoper al aangeboden en nu ook bij de Nuon
Uitgestelde betaling met 0% rente.
Krijg je bij de eerste de beste auto verkoper al aangeboden en nu ook bij de Nuon
Het staat anders zo vermeld in de brief, dus dan ga ik er voorlopig nog wel van uit.
volgens mij heb je de knipoog aan het einde van mijn posting over het hoofd gezien
Is inderdaad heel verstandig om het geld gewoon apart te houden in afwachting van de definitieve vaststelling van het termijn bedrag. Voordeel is wel dat jij er nu rente van kan trekken terwijl het bij Nuon van de cashflow af gaat. Maar daar zullen ze ongetwijfeld wel een boekhoudkundige truuk op hebben gevonden daar bij Nuon Retail
Is inderdaad heel verstandig om het geld gewoon apart te houden in afwachting van de definitieve vaststelling van het termijn bedrag. Voordeel is wel dat jij er nu rente van kan trekken terwijl het bij Nuon van de cashflow af gaat. Maar daar zullen ze ongetwijfeld wel een boekhoudkundige truuk op hebben gevonden daar bij Nuon Retail