LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 32001
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

kopermoleen schreef:Jij binnenkort wel toch alleen weet je het nog niet nu :wink:
Kijk, nu komt de Leen uit de mouw (kan even geen aap zeggen, dan krijg ik mot met Ouwe Aap alhier :wink: )

Ik verdenk jou ervan dat je het telefoonboek pakt, 45 namen selecteert in Velperbroek, 45 contracten invult, en op de post doet, en de 45 betreffende gezinnen komen er vanzelf wel achter dat ze ineens een andere energieleverancier hebben.

Dan kom je namelijk wél uit met je tijd. :mrgreen:

Dan is het ook wel slim om dat in dit geval in een café in Velserbroek te doen, als je steeds van 'kantoor' wisselt valt het minder op, en als de kastelein een paar centen verdiend aan de drank dan houdt die ook wel zijn mond of niet dan. :wink:

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door cliff »

Zal nooit een klant worden van dat k*t nuon.
En geloof me als ik zeg nooit dan is het ook nooit.
Wedden!!
kopermoleen schreef:Jij binnenkort wel toch alleen weet je het nog niet nu :wink:

witte angora
Berichten: 32001
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

Zal nooit een klant worden van dat k*t nuon.
En geloof me als ik zeg nooit dan is het ook nooit.
Wedden!!
Wacht maar tot ome Leen jou eigenhandig achter je rug om aangemeld heeft... :wink:

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door cliff »

Dan klaag ik hem aan.
Zolang hij geen handtekening van me heefd en geen info kan hij nietssss.;)
witte angora schreef:
Zal nooit een klant worden van dat k*t nuon.
En geloof me als ik zeg nooit dan is het ook nooit.
Wedden!!
Wacht maar tot ome Leen jou eigenhandig achter je rug om aangemeld heeft... :wink:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door renegade66 »

wat een irritant mannetje is die kopermoleen zeg, ik hoop dat de nuon hier achter komt en hem op staande voet ontslaat, al is hij 73, ik heb echt geen respect voor die sucker. probeer mij maar eens via het telefoonboek lid te maken van nuon. moet jij eens kijken wat er gebeurd!!

dus kerel, stap nog ff de kroeg in, zuip je goed lam, en droom fijn van je eerlijke leven als colporteur. de nuon is trots op je :twisted:
Dan kun je beter maar niet zo veel meer drinken, is echt slecht voor je
.
en dit tegen mij durven te zeggen ook nog.
Laatst gewijzigd door renegade66 op 15 jan 2010 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 32001
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

Kopermoleen is al van het forum vertrokken, kijk hier maar eens. Of hij echt Leen Koper heet waag ik te betwijfelen, maar goed, als hij definitief opgezout is, is het mij best.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 51&t=78372

enpassant
Berichten: 70
Lid geworden op: 04 dec 2009 17:25

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door enpassant »

Dames volgens de forumregels is chatten of te wel off topic gezeur verboden volgens mij :D

witte angora
Berichten: 32001
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

enpassant schreef:Dames volgens de forumregels is chatten of te wel off topic gezeur verboden volgens mij :D
Zaniken is ook niet toegestaan hier hoor. :wink:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door renegade66 »

hmmm, hij heeft zijn profieldetails veranderd, dus hij zal wel weer onder een andere naam op het forum verhaaltjes gaan verzinnen bij een borrel.

witte angora
Berichten: 32001
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

Het zal me niks verbazen als hij reeds enige tijd onder een andere naam in ons midden is, kijk maar eens goed in dit topic... :mrgreen:

idefixje
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2010 16:52

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door idefixje »

Wij kregen van het najaar een nuon verkoper aan de deur.
Hij zei tegen ons dat ,omdat zij ook de netbeheerder hier zijn,dat dus gratis zou zijn.( a 232,- euro)
Ik keek het na op internet,en zag dat het helemaal niet klopte,en ook klopte het niet dat ze de volledige boete van de huidige leverancier zouden vergoeden.
Ik dus direct een brief geschreven,in één dag dus,dat wij ons bedacht hadden.
Nou,ze hadden dus de brutaliteit om de bedenkingstermijn(afkoelingsperiode a 8 dgn)niet af te wachten.We stonden dus 3 dagen later al overgezet!!!
Ik was woest.Werd van het 'kassie naar de muur gestuurd 'door de nuon en de huidige leverancier(RWE) wie welke formilieren/overschrijvingen moest doorgeven!
Nu ben ik bezig met overstappen naar een andere leverancier,want bij de RWE loopt mijn contract(3jr vast) af:blijkt dat de NUON nog steeds,dus een half jaar later),beweert dat wij naar hen gaan overstappen!!!
Hier word ik dus heel boos en moedeloos van :evil:

liza_brown
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 apr 2007 16:28

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door liza_brown »

iemand deze al gehad afgelopen zondag staat er een mooie dame aan de deur nee ze was niet van nuon maar van een overheidsorganisatie die zich ervan verzekerde dat iedereen wist dat je recht had op een teruggave van 20 % op je energie rekening en zij ging dat voor ons regelen.ik ben echt niet van gisteren niet slechtziend niet bejaard en volgens mezelf best slim maar had hem pas door toen ik een contact van nuon onder mijn neus had voor ondertekening. ik ga nu gebruik maken van mijn 7 dagen bedenktijd en gewoon het contract ongedaan laten maken want eerlijk is eerlijk bij de telefonische navraag werd me dat direct verteld en excuses aangeboden voor het gedrag van de verkoopster dus zo kan het ook

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door renegade66 »

ja en na 7 dagen zit je vast bij nuon, want die opzegging hebben ze nooit binnen gekregen. je zou niet de eerste en de laatste zijn die dit overkomt.

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door cliff »

Best slim???
Maar toch getekend :?
Dom dom dom dom.
liza_brown schreef:iemand deze al gehad afgelopen zondag staat er een mooie dame aan de deur nee ze was niet van nuon maar van een overheidsorganisatie die zich ervan verzekerde dat iedereen wist dat je recht had op een teruggave van 20 % op je energie rekening en zij ging dat voor ons regelen.ik ben echt niet van gisteren niet slechtziend niet bejaard en volgens mezelf best slim maar had hem pas door toen ik een contact van nuon onder mijn neus had voor ondertekening. ik ga nu gebruik maken van mijn 7 dagen bedenktijd en gewoon het contract ongedaan laten maken want eerlijk is eerlijk bij de telefonische navraag werd me dat direct verteld en excuses aangeboden voor het gedrag van de verkoopster dus zo kan het ook

witte angora
Berichten: 32001
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

afgelopen zondag
Op zondag???? :shock: :shock: :shock:

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

zal wel koopzondag geweest zijn hehehe :lol: :wink:

witte angora
Berichten: 32001
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

EagleOne2002 schreef:zal wel koopzondag geweest zijn hehehe :lol: :wink:
het had een trap-er-niet-in-zondag moeten zijn...
:lol: :lol: :lol:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door VioletPrue »

renegade66 schreef:ja en na 7 dagen zit je vast bij nuon, want die opzegging hebben ze nooit binnen gekregen. je zou niet de eerste en de laatste zijn die dit overkomt.
Daarom moet je dat soort zaken altijd aangetekend versturen.
Kunnen ze nooit zeggen dat ze je opzegging niet gehad hebben.

Vattenfall Webcare
verified
Berichten: 356
Lid geworden op: 28 mei 2008 10:49

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste idefixje,

Uit dit forum maak ik op dat er enige onduidelijkheid is ontstaan over de aanmelding bij Nuon.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.

Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

De Nuon medewerker

The Voice
Berichten: 86
Lid geworden op: 15 mar 2004 11:09

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door The Voice »

Wanneer komt er een bel-niet-aan-mijn-deur-register voor dit soort malloten.
Heb je het qua telefoon eindelijk een beetje dichtgetimmerd, krijg je dit soort verkooppraktijken. :evil:

Gesloten