| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon negeert uitspraak Geschillencommissie energie en water
-
baltus Klip
Nuon negeert uitspraak Geschillencommissie energie en water
Na lang corresponderen met Nuon uiteindelijk naar de geschillencommissie energie en water gegaan.
De geschillencommissie heeft uitspraak gedaan en mijn klacht gegerond beoordeeld.
Nuon negeerft de uitsdpraak van de geschillencommssie en schakel een incassobureau in.
Na correspondentie met het incassobureau( kopie uitspraak geschillencommissie doen toekomen) deelt het incassobureau schriftelijk mede dat Nuon de opdracht heeft terug genomen.
Nieuwe strategie van Nuon overgaan tot stopzetting van levering van stroom en /of gas. als niet betaald word.
Geschillen commissie heeft in het begeleidend schrijven bij de uitsspraak aangegeven"Indien er desondanks problemen blijven bestaan, kunt u dit schriftelijk aan ons melden". Blijkbaar heeft de geschillencommissie ervaring met de handels wijze van Nuon.
Inmiddels heb ik de geschillencommisise schriftelijk geinformeerd.
Al met al verbazing wekkend dat de uitspraak van de geschillencommissie welke voor beide partijen bindend is door een leverancier ( Nuon) die in het ongelijk is gesteld wordt genegeerd.
Nuon handeld uit een machtspositie en maak daar duidelijk misbruik van.
De geschillencommissie heeft uitspraak gedaan en mijn klacht gegerond beoordeeld.
Nuon negeerft de uitsdpraak van de geschillencommssie en schakel een incassobureau in.
Na correspondentie met het incassobureau( kopie uitspraak geschillencommissie doen toekomen) deelt het incassobureau schriftelijk mede dat Nuon de opdracht heeft terug genomen.
Nieuwe strategie van Nuon overgaan tot stopzetting van levering van stroom en /of gas. als niet betaald word.
Geschillen commissie heeft in het begeleidend schrijven bij de uitsspraak aangegeven"Indien er desondanks problemen blijven bestaan, kunt u dit schriftelijk aan ons melden". Blijkbaar heeft de geschillencommissie ervaring met de handels wijze van Nuon.
Inmiddels heb ik de geschillencommisise schriftelijk geinformeerd.
Al met al verbazing wekkend dat de uitspraak van de geschillencommissie welke voor beide partijen bindend is door een leverancier ( Nuon) die in het ongelijk is gesteld wordt genegeerd.
Nuon handeld uit een machtspositie en maak daar duidelijk misbruik van.
-
Ali Bensalah
Re: Nuon negeert uitspraak Geschillencommissie energie en water
Misschien ook handig om dit via de site van consuwijzer te melden. Komt het ook direct bij NMa en Dte (toezichthouder elektriciteitssector) terecht.
-
baltus Klip
Inmiddels klacht ook gemeld via de site van consuwijzer
-
De Tegenpartij
Helaas verbaasd dit me niet, de Nuon heeft al diverse uitspraken van de geschillencommissie naast zich neer gelegd. Zelfs rechterlijke uitspraken worden volkomen genegeerd.
Doordat de Nuon een machtspositie heeft (stroom afsluiten), wordt de gebruiker volledig buitenspel gezet. Zonder stroom (en in sommige huishoudens ook gas en/of warm water) kan je moeilijk actie tegen hen ondernemen, en dat weten ze.
Doordat de Nuon een machtspositie heeft (stroom afsluiten), wordt de gebruiker volledig buitenspel gezet. Zonder stroom (en in sommige huishoudens ook gas en/of warm water) kan je moeilijk actie tegen hen ondernemen, en dat weten ze.
-
stofzuigertje
Mag ik de NU OFF hartelijk danken voor deze geweldige reclame actie want nu zullen er nog meer elders energie gaan afnemen!
Na afsluiten voor deze reden zullen de buren U zeker een snoertje aanbieden en alle schade kunt U op de Nuon verhalen!
Ook de plaatselijke krant vragen en maak vooral een foto van de monteur dit komt afsluiten en laat hem eerst dit forum eens lezen.....
Kan dus nog leuk worden en elders is U van harte welkom!
Na afsluiten voor deze reden zullen de buren U zeker een snoertje aanbieden en alle schade kunt U op de Nuon verhalen!
Ook de plaatselijke krant vragen en maak vooral een foto van de monteur dit komt afsluiten en laat hem eerst dit forum eens lezen.....
Kan dus nog leuk worden en elders is U van harte welkom!