| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon of Oxxio
-
diaantje82
Nuon of Oxxio
Hallo Allemaal,
Ik heb een huis gekocht en dien mij straks ergens aan te melden.
Ik heb al veel verhalen hier gelezen op het forum en vind het steeds lastiger om een leverancier te kiezen.
Op dit moment zit ik te twijfelen tussen de nuon en oxxio.
Ik weet dat elk bedrijf wel ooit bij iemand een minpuntje heeft gescoord maar kan iemand mij toch helpen.
Alvast bedankt!!
Ik heb een huis gekocht en dien mij straks ergens aan te melden.
Ik heb al veel verhalen hier gelezen op het forum en vind het steeds lastiger om een leverancier te kiezen.
Op dit moment zit ik te twijfelen tussen de nuon en oxxio.
Ik weet dat elk bedrijf wel ooit bij iemand een minpuntje heeft gescoord maar kan iemand mij toch helpen.
Alvast bedankt!!
-
Tis weer bijzonder
Re: Nuon of Oxxio
Geen van beiden, of je moet geld en aspirientjes teveel hebben.
-
J. Degrelle
Of je kiest de NEM. Dan heb je naast dat geld en die aspirientjes ook nog valium nodig.
-
Erwin uit Oosterhout
Ik heb geen ervaring met Nuon, maar vind de agressieve verkooptechniek van Oxxio waardeloos.
Mijn tip is dus: Geen Oxxio.
Mijn tip is dus: Geen Oxxio.
ik ben geen voorstander van nuon, vooral op dat de topman elk jaar nog een bonus krijg van tegen een miljoen.
Ik vind dit ronduit belachelijk naast zijn salaris van weet ik hoeveel ton.
Daarom kies ik daar niet voor, ze zijn ook niet echt goedkoop.
Oxxio is niet de meest klantvriendelijke organisatie.
Ik ben zelf bij greenchoice, begreep dat hun verkooptechnieken aan de deur ook niet prettig zijn. Maar ik vind de prijs goed! het is groen en de top verdiend goed, maar normaal salaris en als ik daar naar toe bel, krijg ik bijna direct iemand aan de telefoon die me dan ook nog eens goed en vriendelijk help.
Dus ik ben tevreden klant en in mijn vrienden en fam kring hoor ik eigelijk ook nooit iets negatiefs!
Ik vind dit ronduit belachelijk naast zijn salaris van weet ik hoeveel ton.
Daarom kies ik daar niet voor, ze zijn ook niet echt goedkoop.
Oxxio is niet de meest klantvriendelijke organisatie.
Ik ben zelf bij greenchoice, begreep dat hun verkooptechnieken aan de deur ook niet prettig zijn. Maar ik vind de prijs goed! het is groen en de top verdiend goed, maar normaal salaris en als ik daar naar toe bel, krijg ik bijna direct iemand aan de telefoon die me dan ook nog eens goed en vriendelijk help.
Dus ik ben tevreden klant en in mijn vrienden en fam kring hoor ik eigelijk ook nooit iets negatiefs!
Misschien dat onderstaand u kan helpen bij uw beslissing.
Kwaliteit klachtenafhandeling energieleveranciers 2010
http://www.energiekamer.nl/nederlands/e ... s_2010.asp
Uw keuze is persoonlijk. Wat vindt u belangrijk waaraan de leverancier moet voldoen? Vergelijk het met wanneer u een auto gaat kopen. Wat zijn uw beweegredenen om niet bij de ene garage te kopen maar wel bij de ander.
Kwaliteit klachtenafhandeling energieleveranciers 2010
http://www.energiekamer.nl/nederlands/e ... s_2010.asp
Uw keuze is persoonlijk. Wat vindt u belangrijk waaraan de leverancier moet voldoen? Vergelijk het met wanneer u een auto gaat kopen. Wat zijn uw beweegredenen om niet bij de ene garage te kopen maar wel bij de ander.
-
Tis weer bijzonder
Ik neem aan dat je het over bijv. 1-jarig contract hebt.brenda229 schreef:Maar ik vind de prijs goed!
Het variabel tarief met een kwart cent korting per levereenheid t.o.v. de regioleverancier, zet op de totale levering niet zo veel zoden aan de dijk.
De service en bereikbaarheid zijn m.i. inderdaad bovengemiddeld.
-
diaantje82
Bedankt voor de reacties.
Ik vind service belangrijk en daar wil ik best wel iets meer voor betalen maar ook weer niet de hoofdprijs.
Shine bedankt voor de site ik zal er is naar kijken.
Morgen hebben wij de sleuteloverdracht en dan maar is kijken wie we gaan bellen.
Bedankt!!
Ik vind service belangrijk en daar wil ik best wel iets meer voor betalen maar ook weer niet de hoofdprijs.
Shine bedankt voor de site ik zal er is naar kijken.
Morgen hebben wij de sleuteloverdracht en dan maar is kijken wie we gaan bellen.
Bedankt!!
Ik dacht dat oxxio wel zou meevallen, maar na mijn 10maandelijkse "jaarafrekening" kreeg ik bijna een hartverzakking omdat ik over de 300euro bij moest betalen..dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt
daar ik alleen woon...ze hadden geen meterstand doorgekregen, terwijl ik die wel telefonisch had doorgegeven..nu ligt het natuurlijk aan ieder ander en niet aan hun...ik heb nog minder verbruikt als vorig jaar, maar moet 3dubbel betalen.
de aanbieding van 1.000 kWh, wordt pas over 2jaar verrekend...een Superaktie dus...daar is over nagedacht gezien de 10maandelijkse jaarafrekening.want de aktie gaat na 12maanden in werking.
Mijn maandelijkse betalingen waren ingeschat naar mn vorige leverancier..dus was ik er gerust op, omdat ik nooit bij hoefde te betalen.
Was ik er maar nooit aan begonnen...maarja dat is altijd achteraf..
daar ik alleen woon...ze hadden geen meterstand doorgekregen, terwijl ik die wel telefonisch had doorgegeven..nu ligt het natuurlijk aan ieder ander en niet aan hun...ik heb nog minder verbruikt als vorig jaar, maar moet 3dubbel betalen.
de aanbieding van 1.000 kWh, wordt pas over 2jaar verrekend...een Superaktie dus...daar is over nagedacht gezien de 10maandelijkse jaarafrekening.want de aktie gaat na 12maanden in werking.
Mijn maandelijkse betalingen waren ingeschat naar mn vorige leverancier..dus was ik er gerust op, omdat ik nooit bij hoefde te betalen.
Was ik er maar nooit aan begonnen...maarja dat is altijd achteraf..
-
troubleshooter
Beste mensen.
De vraagsteller stelde hier een vraag waarop u geen antwoord kunt en mag geven. Het enige wat mij hierin blijkt is dat u beide door vraagsteller aangedragen leveranciers ontraadt zonder dat u daartoe een grondige reden kunt aandragen. Wanneer u een goede raad wilt geven onderbouw uw mening dan met feiten en cijfers. Het leuke van de conclusie waar u toe komt is dat het er geen barst toe doet of je nu door de hond wordt gebeten of door de kat wordt gekrabt. Welke energieleverancier u ook aandraagt ze zitten er allemaal om over uw rug rijk te worden en dat lukt ze behoorlijk.
De vraagsteller stelde hier een vraag waarop u geen antwoord kunt en mag geven. Het enige wat mij hierin blijkt is dat u beide door vraagsteller aangedragen leveranciers ontraadt zonder dat u daartoe een grondige reden kunt aandragen. Wanneer u een goede raad wilt geven onderbouw uw mening dan met feiten en cijfers. Het leuke van de conclusie waar u toe komt is dat het er geen barst toe doet of je nu door de hond wordt gebeten of door de kat wordt gekrabt. Welke energieleverancier u ook aandraagt ze zitten er allemaal om over uw rug rijk te worden en dat lukt ze behoorlijk.
Nou het feit is bij mij, dat ze me te laag hebben ingeschat..dat lijkt me toch wel duidelijk...zo heeft iedereen een andere mening, dus ik zie niet in waarom die niet kan en mag worden gegeven...zo moet iedereen voor zichzelf een eigen keuze maken, daar draag je je eigen verantwoordelijkheid in..
slecht of goed, dat bepaal jezelf naar je eigen ervaringen.
slecht of goed, dat bepaal jezelf naar je eigen ervaringen.
-
Tis weer bijzonder
Dan kun je ook stellen dat vraagsteller eerst maar eens 122 pagina's van het topic energie met allerlei gruwelverhalen moet doorspitten alvorens die vraag te lanceren.troubleshooter schreef:Het enige wat mij hierin blijkt is dat u beide door vraagsteller aangedragen leveranciers ontraadt zonder dat u daartoe een grondige reden kunt aandragen.
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Beste angel020,
Het moment waarop we een afrekening opmaken hangt samen met het meetmoment dat uw netbeheerder heeft vastgesteld in uw wijk. Zoals u al aangeeft kunnen geschatte meterstanden ook effect hebben op uw afrekening. Graag wil ik de situatie voor u uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klantnummer door te geven via [email protected] dan neem ik snel contact met u op. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
Het moment waarop we een afrekening opmaken hangt samen met het meetmoment dat uw netbeheerder heeft vastgesteld in uw wijk. Zoals u al aangeeft kunnen geschatte meterstanden ook effect hebben op uw afrekening. Graag wil ik de situatie voor u uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klantnummer door te geven via [email protected] dan neem ik snel contact met u op. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
Ik ben er over gebeld, en de standen die ik door heb gegeven, staan ook op de afrekening, dus ik snap dat antwoord niet zo goed, dat ik geen standen door heb gegeven..maar ik zal mn klantnummer eens door mailen.
Vanavond werd ik gebeld door een callcenter. Alles rustig uitlaten leggen en ook hen de vragen gesteld, die in me opkwamen.
Ben nu overgestapt naar Energie Direct(onderdeel van ESSENT),want ik zou komend jaar bijna €340,= op jaarbasis besparen.
Was aangesloten bij OXXIO, geen slechte aanbieder, maar nu toch te duur voor me.
En als me het niet bevalt, binnen 7 dagen word het contract op jouw verzoek ongedaan gemaakt.
De keuze is reuze met zoveel aanbieders.
Ben nu overgestapt naar Energie Direct(onderdeel van ESSENT),want ik zou komend jaar bijna €340,= op jaarbasis besparen.
Was aangesloten bij OXXIO, geen slechte aanbieder, maar nu toch te duur voor me.
En als me het niet bevalt, binnen 7 dagen word het contract op jouw verzoek ongedaan gemaakt.
De keuze is reuze met zoveel aanbieders.
Ik had eerder ook energie direct, en heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, dus zo zie je maar dat iedereen het weer anders beleefd of meemaakt.
Alleen ik was overgegaan naar een 3jarig contract, en daar komen weer meer kosten bij..en dat wist ik niet.
Maar ik heb daar nog nooit wat hoeven bij te betalen.
Alleen ik was overgegaan naar een 3jarig contract, en daar komen weer meer kosten bij..en dat wist ik niet.
Maar ik heb daar nog nooit wat hoeven bij te betalen.