LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 nov 2011 10:14
Nuon
Ik heb in de periode 2007 tot 2010 bij Nuon gezeten als klant. Over het algemeen heb ik niet veel moeilijkheden ervaren met Nuon. Alles werd op tijd geregeld, de afrekeningen klopte, echter vond ik de service erg onpersoonlijk en bot overkomen. Dit is ook de reden dat ik weg ben gegaan als klant bij Nuon. Hier zou Nuon dus hard aan moeten werken.
-
- Berichten: 1700
- Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28
Re: Nuon
je hebt er nooit problemen gehad maar je gaat er weg omdat de sevice bod is nou ik weet niet waar je nu zit maare ik wens je er veel succes
-
- verified
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 28 mei 2008 10:49
Re: Nuon
Beste thomasmensing,
Hoewel het fijn is om te horen dat u tevreden was met de administratieve kant van Nuon, is het jammer dat we u op persoonlijk vlak niet tevreden hebben kunnen maken.
We doen er uiteraard alles aan om onszelf ook op dit punt te verbeteren. Mocht u ooit nog eens besluiten om weer klant bij ons te worden, dan ga ik ervan uit dat u een beter gevoel aan onze dienstverlening over zult houden.
Vriendelijke groet,
Gert
Nuon Webcare
Hoewel het fijn is om te horen dat u tevreden was met de administratieve kant van Nuon, is het jammer dat we u op persoonlijk vlak niet tevreden hebben kunnen maken.
We doen er uiteraard alles aan om onszelf ook op dit punt te verbeteren. Mocht u ooit nog eens besluiten om weer klant bij ons te worden, dan ga ik ervan uit dat u een beter gevoel aan onze dienstverlening over zult houden.
Vriendelijke groet,
Gert
Nuon Webcare
Re: Nuon
Onpersoonlijk en bot kan ik best mee leven. Zolang ze hun werk maar goed doen en scherpe tarieven hanteren.
Grappig wel, in een ander topic wordt juist gesteld dat de Nuon medewerkers heus vriendelijk en behulpzaam zijn, maar er administratief een zootje van maken.
Ik zit zelf sinds jaar en dag bij Essent en ik moet zeggen dat ik niets te klagen heb over de persoonlijke contacten, noch over administratieve zaken. Ongetwijfeld zijn er legio mensen die daar weer anders over denken. Ik heb nu toch besloten over te stappen, puur vanwege lagere tarieven elders. Ik heb een hoog verbruik – zeg 2 x het landelijk gemiddelde – en voor mij scheelt het echt aanzienlijk. Dat vind ik nou raar: nieuwe klanten lokken met lage tarieven en andere voordeeltjes, en niets doen om je trouwe goede klanten te houden.
Grappig wel, in een ander topic wordt juist gesteld dat de Nuon medewerkers heus vriendelijk en behulpzaam zijn, maar er administratief een zootje van maken.
Ik zit zelf sinds jaar en dag bij Essent en ik moet zeggen dat ik niets te klagen heb over de persoonlijke contacten, noch over administratieve zaken. Ongetwijfeld zijn er legio mensen die daar weer anders over denken. Ik heb nu toch besloten over te stappen, puur vanwege lagere tarieven elders. Ik heb een hoog verbruik – zeg 2 x het landelijk gemiddelde – en voor mij scheelt het echt aanzienlijk. Dat vind ik nou raar: nieuwe klanten lokken met lage tarieven en andere voordeeltjes, en niets doen om je trouwe goede klanten te houden.