LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
De Laaf

Nuon

Ongelezen bericht door De Laaf »

Mijn dochter en haar vriend hebben 10 februari 2004 een woning toegewezen gekregen.De vorige bewoners waren er uit gezet wegens huur schuld.
Mijn dochter probeerd al bijna een jaar om bij nuon haar energieverbruik te voldoen maar dat is tot op heden niet gelukt.
Wel komen regelmatig rekeningen binnen die voor de vorige bewoners zijn bestemd. Ook komen er nog steeds deurwaarders, langs haar adres
die voor Nuon de rekeningen van de vorige bewoners komen innen.
Ze woont nu bijna een jaar in de woning Hoefblad 15 die haar is toegewezen door woningbouw vereniging de Schakel in Hoorn.
Ze heeft netjes alle begi standen van de electra en gasmeter door gegeven alles heeft ze op papier maar het LUKT NIET om bij nuon een
energie rekening te voldoen

Met vriendelijke groet O.de Laaf.

Gaperd81

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Gaperd81 »

Ten alle tijden elke maand iets apart blijven zetten voor komende rekeningen. Hoe lullig het ook is.

ikkes
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 nov 2004 22:49

Re: Nuon

Ongelezen bericht door ikkes »

dit kompt helaas vaker voor alleen is de tijdsduur extreem
ik raad u aan om een schriftelijke klacht in te dienen.
deze word namelijk door een andere afdeling opgepakt

Gast

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik bij Nuon op de vacaturesite kijk worden er proceduremakers en controleurs over de proceduremakers gevraagd en nog blijft het constant fout gaan :!:
Volgens mij lopen jullie daar bij Nuon helemaal vast in allerlei procedures :twisted:

ikkes
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 nov 2004 22:49

Re: Nuon

Ongelezen bericht door ikkes »

helaas wel

vroeger duurde een verhuising 10 minuten en werd dit door een medewerker gedaan
toen kwam de overheid met een aantal regels voor de "vrije" markt

nu duurt een verhuizing ongeveer 2 maanden met uitschieters naar een halfjaar of erger
dit komt omdat er nu in diverse stadia melding moet worden gemaakt bij een overheids instantie (energie clearing house)

ikkeniet

Re: Nuon

Ongelezen bericht door ikkeniet »

Ikkes,

Zoals jij het schrijft ligt mijn eigen verhuisprobleem (een eindafrekening die maar niet komt, ondanks toezeggingen per post, telefoon en e-mail) helemaal niet bij de Nuon, maar bij een derde partij.

Waarom lees ik daar dan nooit iets over? Niet bij Nuon, niet op andere sites. Waarom krijg ik nooit een excuusbrief, maar is de stilte van jullie kant oorverdovend? Waarom reageren jullie niet? Jullie komen bij mij en anderen over als een waardeloos bedrijf waar je iedere keer tegenstrijdige en leugenachtige informatie van krijgt.

Eens kijken of een procedure starten bij de kantonrechter helpt. Dan wordt er in ieder geval aandacht besteed aan mijn probleem.

sjakie81

Re: Nuon

Ongelezen bericht door sjakie81 »

ikkeniet, je zou ook eens kunnen kijken naar je geliefde OVERHEID.

Deze heeft ook een functie ...

Gast

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Gast »

Nuon heren en dames!

Zoek even op in het woordenboek:

Communiceren

En pas dit toe op uw relatie met de klant; intern of extern maakt niet uit. Gewoon communiceren en niet alleen happy nieuws verhaaltjes als in de reclames maar ook dit soort ongein wat je zelfs op de overheid af kan schuiven.

ikkes
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 nov 2004 22:49

Re: Nuon

Ongelezen bericht door ikkes »

helaas is de wet nogsteeds de wet
en deze moet gevolgd worden
dit betekend dat er continu berichten van en naar het ECH (energie clearing) gaan
daarna kan er pas actie worden ondernomen

dit veroorzaakt de vertraging en dit heeft geen bal te maken met communicatie.

dus, raad ik aan om gedult te hebben en als er een hoge jaar nota of termijn nota komt om dan contact op te nemen, zodat we dit kunnen oplossen (ja daar zijn ruime mogelijkheden voor)
tot dit punt hebben we namelijk te weinig in rekeing gebracht, en dat is alleen maar in uw voordeel

Gast

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Gast »

dit veroorzaakt de vertraging en dit heeft geen bal te maken met communicatie.
Het feit dat Nuon de klanten niet of slecht op de hoogte brengt van de oorzaak van de vertraging heeft alles te maken met communicatie :!:

Gesloten