Wat moeten we hiervan denken: Al jaren word er gecolporteerd met stroom en gas. Eerst en nog steeds greenchoice. en daar zijn oxxio, essent, energie direct en nu ook noun bijgekomen. Waar alle energiebedrijven steken laten vallen met onjuiste verhalen stootte van de week Nuon mij en mijn buurvrouw voor het hoofd.
Van een bedrijf als nuon verwacht je als consument hoge kwaliteit. Totdat er een groep verkopers(7 man) bij ons achter huis een pauze namen. Uiteraard zijn dat niet mijn zaken. (laat maar ze gaan zo wel weg)Maar ik ben wel klant van Nuon en dit vond ik niet kunnen. Na twee volle uren waren ze nog steeds niet vertrokken. Tijdens de royale pauze werd er wiet gerookt. Doordat de groep achter het hek van mijn tuin stonden was de geur van de joints niet onopgemerkt gebleven. En ja ook de buren hadden de aroma geroken. Hierop hebben wij uiteindelijk besloten de jongeren (colporteurs) weg te sturen, tegelijker tijd hebben we onze onvrede laten blijken over het roken van wiet achter ons huis en tijden hun werkzaamheden. De reacties van hen waren zeer brutaal waardoor er een flinke scheldpartij was ontstaan. Wij hebben hierop de politie gebeld.
De politie kwam eindelijk na een half uur kijken. Natuurlijk waren de desbetreffende personen als sneeuw voor de zon vertrokken. De politie heeft daarop met Nuon gebelt. Deze kon niet vertellen wie deze personen zijn en ook waar ze waren gebleven. Volgens de gemeente hebben ze geen vergunning voor het colporteren in de wijk. De politie en Nuon(volgens zeggen...) nemen de zaak in behandeling.
Nuon doe hier wat aan. Anders zoeken wij onze kwaliteit wel bij een energiebedrijf die haar klanten wél serieus neemt!!!
Mvg de bewoners van Sneek!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON VERKOPERS ROKEN WIET IN ACHTERTUIN VAN NUON KLANTEN
-
Re: NUON VERKOPERS ROKEN WIET IN ACHTERTUIN VAN NUON KLANTEN
Vind het raar, ik neem aan dat Nuon intern kan achterhalen waar hun verkopers lopen. Dat moet wel. En ze zullen dan ook weten welke verkopers er lopen in Sneek.
-
- verified
Re: NUON VERKOPERS ROKEN WIET IN ACHTERTUIN VAN NUON KLANTEN
Beste Helda,
Naar aanleiding van uw bericht op dit forum zou ik u graag een toelichting willen geven.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De Nuon Medewerker
Naar aanleiding van uw bericht op dit forum zou ik u graag een toelichting willen geven.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De Nuon Medewerker