ik heb een heel erg groot probleem met nuon..
ik ben al vanaf maart 2008 bezig met nuon, zij beweerden dat ik niet zou hebben betaalt terwijl ik dit altijd braaf gedaan heb.
ik heb ongeveer 6 keer mijn afschiften gestuurd waar ik geen reactie op kreeg. Er kwamen alleen maar aanmaningen binnen van nuon.
Ineens werd ik zonder bericht afgesloten. Ik ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen ik wist niet meer wat ik moest doen.
Dus ik weer bellen, toen ben ik er achter gekomen dat ze mijn geld gebruikte, om de schulden van de vorige bewoner te betalen.
Ik was wit heet natuurlijk 5 dagen zonder stroom gezeten. En lk kreeg ook nog geld van hun, wat ik te veel zou hebben betaald aan aanmanings kosten. Heb tot heden nog geen cent gezien.
Ze hebben alles weer aangesloten, en ze wilden mij ook nog eens de aansluitings kosten laten betalen.
(is niet gelukt hoor).
Wel heb ik door al dit gedoe veel stres gekregen, dus ben naar een andere leverancier gegaan.
Ik kreeg vervolgens een eindafrekening van 1370 euro terwijl ik sinds vorig jaar sebtember bij hun zat dat is maar liefs 10 maanden, vind ik best veel geld 1370 euro.
maar ik kan niks bewijzen.
en ik had ook nog niks gehoord over het geld wat ik terug zou krijgen en ook niet eens een belletje of een brief met exusses dat ze de boel hadden afgesloten.
vind ik nogal grof
dus ik bel op om een regeling te treffen om dat bedrag af te kunnen lossen want ik heb wijnig geld. (uitkering)
Ik moest 150 euro per maand afbetalen is voor mijn erg veel maar goed ik deed dat ook tot dat mijn cv het begaf en ik een nieuwe moest kopen en dat kost een hoop geld...
dus ik belde op om te vragen of ik mischien een maand over kon slaan en de maand daarop het dubbelen kon betalen, maar dit was onmogelijk, ik ben nu zonder bericht weer afgesloten. Ik zit er nu helemaal doorheen. Het is ijskoud in huis, ik heb een dochtertje van twee en een zoon van negen jaar, we kunnen niet koken douchen, en hebben geen licht. we gaan richting winter, dit zou toch niet mogelijk moeten zijn.
Ik heb nu ook een advokaat genomen omdat ik hier niet alleen uit ga komen. (weer extra kosten)
Ik sta open voor advies van mensen die ook problemen met nuon hebben, volgens mij ben ik niet de enige.
vriendelijke groet nancy