LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OBRAGAS HELMOND

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Chanmaster

Re: OBRAGAS HELMOND

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Goed mensen, het moet er toch van komen!

Geef duidelijk aan wat u wilt weten, wees duidelijk met uw vraagstelling.
Die beantwoord ik en dan is het afgelopen!

CM

jsp

Ongelezen bericht door jsp »

@ Chanmaster:
Voor wie? : :lol:

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Chanboy je hebt gelijk . in Helmond mag men zo een investering van 20 miljoen doordraaien voor de aanschaf van cv ketels ???>

wicher

Ongelezen bericht door wicher »

Goed mensen, het moet er toch van komen!

Ok, als je eindelijk een keer uit de kast wilt komen, dan zal ik voor de zoveelste keer mijn vragen wel stellen hier:

1) je claimt een professional te zijn op juridisch-, energie-, verzekerings- schuldhulpverlening-, autotuning, elektro gebied (waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar). Aan de hand van je postings (hier en op andere fora) vermoed ik dat je aardig wat af weet van elektra en voor de rest (net als de meeste van ons trouwens) praat vanuit je ervaring als consument of van horen zeggen.
Vertel dan nu maar eens hoe de vork in de steel zit.

2) als je werkelijk werkt voor een schuldhulpverlening organisatie geef dan even adres en contactpersoon, dan valt het ook te verifieeren.
De domeinnaam die je jaren geleden hebt geregistreerd onder die naam is namelijk vanaf het begin inactief gebleven.

3) geef even aan het zaaknummer en datum + plaats rechtbank van je eerstvolgende publiekelijk toegankelijke rechtszaak, dan neem ik een kijkje

4)waarom praat je meestal in de wij-vorm?

Als je eens begint met het beantwoorden van deze vragen, dan praten we weer verder.

Chanmaster

Bijdrage verwijderd
Laatst gewijzigd door Chanmaster op 15 mar 2007 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

jsp

@ Chanmaster:
Deze bijdrage zal gedurende 1 uur ter inzage gepubliceerd worden waarna het wordt vernietigd.
Nee hoor, dat denk je maar. Wie schrijft, die blijft. Als je wat op een forum plaatst, is dat informatie die iedereen kan aanhalen en waarbij je geen voorwaarden hebt te stellen... Een eigenschap van het internet. Als je dat niet wilt, kun je beter geen reacties inzenden.
Chanmaster
Geplaatst op: 15 Mrt 2007 22:03 Onderwerp:

Ok, als je eindelijk een keer uit de kast wilt komen, dan zal ik voor de zoveelste keer mijn vragen wel stellen hier:

1) je claimt een professional te zijn op juridisch-, energie-, verzekerings- schuldhulpverlening-, autotuning, elektro gebied (waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar). Aan de hand van je postings (hier en op andere fora) vermoed ik dat je aardig wat af weet van elektra en voor de rest (net als de meeste van ons trouwens) praat vanuit je ervaring als consument of van horen zeggen.
Vertel dan nu maar eens hoe de vork in de steel zit.
Quote:
Sociaal-Financiële dienstverlening, boekhoudkundig, opgeleid tot sterkstroommonteur in het kader der VEV, stuurstroom en meet en regeltechniek MTS/HTS. Wegens heupprothese omgeschoold naar SD.De reden dat ik soms in meervoud spreek heeft betrekking op mijn college en mij in persoon. Het gaat daarbij om aspecten uit mijn werk. Omdat ik niet in details kan treden op het forum vanwege privacy versluierd het een en ander hetgeen tot twijfels kan leiden

2) als je werkelijk werkt voor een schuldhulpverlening organisatie geef dan even adres en contactpersoon, dan valt het ook te verifieeren.
De domeinnaam die je jaren geleden hebt geregistreerd onder die naam is namelijk vanaf het begin inactief gebleven.

Quote:
Domeinnaam Schuldenpreventie.nl

Naam: Bureau voor Schuldenpreventie, Bemiddeling en Sanering Vestigingsadres: Besoijenstraat 17 Vestigingsplaats: 5043WZ Tilburg KvK-nummer: 18065209 0000 Soort inschrijving: Hoofdvestiging <Financiële instellingen>
Uitgeschreven: 31-12-2005 Deze vorm hoeft zich namelijk niet meer in te schrijven

3) geef even aan het zaaknummer en datum + plaats rechtbank van je eerstvolgende publiekelijk toegankelijke rechtszaak, dan neem ik een kijkje

Quote:
Worden meestal schriftelijk afgedaan in dagvaarding, repliek en dupliek als verweerschriften

4)waarom praat je meestal in de wij-vorm?
Quote:
Reeds beantwoord

Als je eens begint met het beantwoorden van deze vragen, dan praten we weer verder.

Quote:
Nee dat doen we niet. Ik zou niet weten waarom! Ik ben niet genegen mij jegens u te verantwoorden. Wat ik kwijt wil bepaal ik zelf

Deze bijdrage zal gedurende 1 uur ter inzage gepubliceerd worden waarna het wordt vernietigd.
Laatst gewijzigd door jsp op 15 mar 2007 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Chanmaster

Beste jsp, wie schrijft die blijft, dat klopt.
Wie niet schrijft die blijft ook wel maar heeft alleen minder kopzorg.
;)
Maar ik wil dit niet weer zien jsp

jsp

Geplaatst op 15 Mrt 2007 22:30 door Chanmaster
-------------------------------------------------------------
Beste jsp, wie schrijft die blijft, dat klopt.
Wie niet schrijft die blijft ook wel maar heeft alleen minder kopzorg.
Maar ik wil dit niet weer zien jsp
Mijn antwoord, nogmaals:
Als je dat niet wilt, kun je beter geen reacties inzenden.

Chanmaster

Het maakt ook niets uit hoor! Het adres wat er in vermeld staatk klopt al niet meer. Maar goed, dat was dus het risico als je hier post. Ergens mag ik jouw opvatting wel! ;)

spuitjekees

Ongelezen bericht door spuitjekees »

Beste MENSEN.....Ik doe u vriendelijk verzoeken te stopppen met dat geraascal van berichten die kant nog wal raken....

Mijn standpunt heb ik bereikt en het geval van VERSCHILLENDE tarief berekening door Obragas is in DenHaag aan gekomen.
Er is momenteel een correspondentie over dit onderwerp met toezending van verschillende dossiers en jaarafrekeningen van omstreeks 20 adressen over de wijken verdeeld.

Henri42

Den Haag heeft totaal niets met Wamob Helmond te maken, de gemeente Helmond is een decenia contract met de PNEM aangegaan tot eind 2015.Jullie recht of scheef staan : hier moet je het mee doen.

Ik begrijp niet dat jullie voorstaande niet wisten.

Chanmaster

@spuitjekees

Dat heb ik al zovaak gezegd maar ze blijven aan de gang.

spuitjekees

Ongelezen bericht door spuitjekees »

Hierbij wil ik jullie wel vast verklappen dat wij uitgenodigd zijn bij KASSA.

Tja dat moet je dan vertellen bij RADAR...

Alleen Obragas Helmond wil wat meer tijd hebben om uit te zoeken dat zij verschillende tarieven berekenen...

Tja nou vraag ik mij af ..wat moet je uitzoeken..... als je al JAREN de boel tilt.

Chanmaster

Kijk aan! Je moet de intentie der programma's niet verwisselen!
Maar toch heel veel succes!

Henri42

Alleen Obragas Helmond wil wat meer tijd hebben om uit te zoeken dat zij verschillende tarieven berekenen...

Tja nou vraag ik mij af ..wat moet je uitzoeken..... als je al JAREN de boel tilt.

Spuitjekees, de vraag zal zijn : wie tilt wie, de groeten aan CB

Gesloten