LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste overstap naar NEM

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
crons

Ongewenste overstap naar NEM

Ongelezen bericht door crons »

Volgens de Nederlandse Energie Maatschappij zou ik naar hun zijn overgestapt. Hier heb ik echter geen toestemming voor gegeven. En de naam van de persoon die een contract bij hun zou hebben afgesloten op mijn adres, is mij echter ook onbekend. Ik heb hun brieven terugestuurd en aangegeven dat de persoon niet bekend was op dit adres en we niet willen overstappen naar NEM. Echter blijven ze volhouden dat het contract geldig is, omdat een persoon die niet bekend is op een adres een geldig rechtspersoon is. Ook blijven ze betalingsherinneringen sturen van het incassobureau Intrum Justitia.

aaten

Re: Ongewenste overstap naar NEM

Ongelezen bericht door aaten »

crons,

Dit klinkt alsof je al een tijdje "klant" bent bij de NEM. Je hebt hier een brief van gehad voor de overstap en hebt ook een eindafrekening van je vorige leverancier voor gehad. Heb je bij je vorige leverancier wel aangegeven dat je het contract niet opgezegd hebt?

crons

Ongelezen bericht door crons »

Ja, ik heb ook aangegeven dat ik het contract niet opgezegd heb bij de vorige leverancier. Die zou ervoor zorgen dat het allemaal geregeld zou worden.
Maar toch blijf ik betalingsherinneringen ontvangen van NEM.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan hier een geschil aanspannen tegen de NEM. www.sgc.nl

Succes gegarandeerd.

Meld het probleem ook even bij Consuwijzer.nl

Gesloten