Fijn dat u er zo over denkt. Ik heb al meer naar voren geschoven in de tweede kamer dus waarom dit maal niet?
De rekenmachine is in deze daadwerkelijk de oorzaak, inmiddels terzijde gelegd. Ik ben gewend klakkeloos uit te gaan van wat deze aangeven. Blijkbaar is dat niet altijd correct.
Mijn excuses.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichters bij nuon en oxxio
-
Chanmaster
Re: oplichters bij nuon en oxxio
Nog een paar maandjes{volgens mijn japanse kalender} dan is het weer tijd voor sinter klaas. Ze wachten in de tweede kamer nu al op je.
-
De medewerker
Beste Salsa10,
Uit uw opmerkingen op dit forum maak ik op dat u enkele vragen heeft over het gefactureerde verbruik.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven zodat ik op basis van deze gegevens uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw opmerkingen op dit forum maak ik op dat u enkele vragen heeft over het gefactureerde verbruik.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven zodat ik op basis van deze gegevens uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
hallo medewerker
hier mijn contractrek nr:3000786466
alvst bedankt groet salsa10
hier mijn contractrek nr:3000786466
alvst bedankt groet salsa10
-
Chanmaster
Hehehe LOL Flauwekul