Controleer altijd of de opzegvergoeding terecht is volgens het contract en dat deze niet te hoog is:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... ract_stopt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen essent ivm samenwonen
-
-
Re: Opzeggen essent ivm samenwonen
Beste sylviak,
In uw bericht van 13 november op dit forum geeft u aan dat u vragen heeft over uw contract en de bijbehorende opzegvergoeding.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
In uw bericht van 13 november op dit forum geeft u aan dat u vragen heeft over uw contract en de bijbehorende opzegvergoeding.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker