LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overgestapt van essent naar oxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
tuma

overgestapt van essent naar oxio

Ongelezen bericht door tuma »

Hallo,

ik had vandaag een verkoper aan de deur van Oxxio, deze kwam met een heel mooi verhaal over energie en vroeg waar ik bij zat, dus ik verteld dat ik bij essent zat. Oh das mooi, heel blabla verhaal gehouden, en toen liet hij mij vanalles zien over dat ik goedkoper uit zou zijn bij hun enzo.... en bij essent zit er een soort van tussenpersoon tussen waar je dan extra voor betaald en bij oxxio dan niet...

het klonk mij allemaal heel mooi in de oren, en ben dan weer heel makkelijk, dus heb ik het maar aangenomen voor overstappen, maar nu ik zo zit dan denk ik van is het eigenlijk allemaal wel zo goed wat ik gedaan heb, zijn het niet alleen maar praatjes en zit ik nu niet aan iets vast waar ik veel voor moet betalen, omdat je wel vaker van die dingen hoort.

ik zou alles via de mail binnenkrijgen, en zou gelijk gestuurd worden, dit is ook allemaal gebeurd, heb em al binnen, binnenkort zou ik nog een kaartje krijgen om meterstanden in te vullen.

zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

een andere vraag is, bij sommige bedrijven kun je binnen een aantal dagen nog annuleren, klopt dit? of heb ik dit mis?

EnergieH

Re: overgestapt van essent naar oxio

Ongelezen bericht door EnergieH »

Hoi tuma

Ik ben eind 2006 van Essent naar Oxxio overgestapt...Getekend voor 5 jaar...
Overstap ging probleemloos...
Ben tevreden over Oxxio in het algemeen... :D
Zou me geen onnodige zorgen maken en als je iets vervelends ontdekt meld je dit op het RadarForum...
Voor hoeveel jaar heb jij getekend.?.Gas en Stroom.?.

groeten EnergieH

EnergieH

tuma

Ik zou wel hetzelfde voorschotbedrag aanhouden die je bij Essent gewend was...Kan je evt. zo veranderen in Mijn Oxxio...

tuma

Ongelezen bericht door tuma »

bedankt voor de reacties! ik kan per jaar gewoon overstappen als ik wil, ik zit er niet een aantal jaren aan vast....en inderdaad gas en stroom...

EnergieH

tuma

Contact met Oxxio...Heel eenvoudig met het Mailformulier...
http://www.oxxio.nl/contact/mailformulier ...inloggen/invullen/verzenden... :D
Bijvoorbeeld voor het aanpassen van de incassodatum ,van de voorschotbedragen...
Of gewoon voor een vraag ,over iets wat je niet helemaal duidelijk is...

De OxxioSite loopt wat stroef ivm. werkzaamheden...ligt dus niet aan je PC/Laptop/Internet...

Gesloten