LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overheid!! Terrugdraaien die privatisering!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Carla M

Overheid!! Terrugdraaien die privatisering!!

Ongelezen bericht door Carla M »

Hoi, (lees even mijn opmerkingen over RWE verleidingspraktijken voor het afsluiten van meerjarige contracten) geplaatst door Carla M.

Hoe kan het NUON nu zeggen dat de prijzen stijgen door hogere inkoopkosten terwijl het RWE beweert dat zij juist goedkoper hebben kunnen inkopen. De consument kan dit niet controleren. Hier lijkt mij een taak voor de overheid weggelegd. Privatiseren was dus een heel slecht idee!! Terrugdraaien zou ik zeggen. En gewoon 1 landelijke leverancier.

Sjakie123

Re: Overheid!! Terrugdraaien die privatisering!!

Ongelezen bericht door Sjakie123 »

[quoteEn gewoon 1 landelijke leverancier.[/quote]

En jij bent precies 1 van die linkse rakkers die dan ook weer beginnen te schreeuwen over een monopolie positie of niet carla...

ga eens buitenspelen ofzo...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Sjakie 123

Wat heeft dit nu weer met links/rechts te maken, het feit is dat de liberalisering een grote puinhoop is geworden doordat het te snel ingevoerd is, en dat zal niemand kunnen ontkennen, het is een grote administratieve puinhoop en het zal lang duren voordat dit opgelost is.

Carla M

Tja sjakie 123,

Ik ben dan misschien zo'n linkse rakker als waar jij het over hebt!! Maar wel één met een eigen bedrijf, dus weet k best van t klappen van de zweep.... En als ondernemer ben k altijd voorstander van liberalisering...

Groetjes he,

Gast

Sjakie hoe kun je dat nou zeggen, Carla , heeft haar eigen energiebedrijf schrijft ze toch.

Carla M

Hoi Gast,

Ik wilde maar even jouw woorden bevestigen... :D De energiebedrijven mogen een zooitje maken van de administratie en klantenservice , heel nederland protesteert en de overheid doet of z'n neus bloedt...

:shock:

joppel

Ongelezen bericht door joppel »

Carla heeft gelijk, de overheid doet niets, en wij als particulier kunnen gewoon niets beginnen tegen monopolisten. Ook al hebben we op alle fronten gelijk.

sjakie123

Ongelezen bericht door sjakie123 »

Ik stel een collectieve jankbui voor ?
:shock:

Carla M

Zeg uhh Sjakie 123

Werk je voor de overheid ofzo??????????? 8) 8) 8)
Of misshien wel bij zo'n geliefde klantenservice van een energiebedrijf??

:oops:

Euro Angel

Ongelezen bericht door Euro Angel »

Meer concurrentie of privatisering is niet altijd beter. Liften zijn onveiliger geworden omdat er meer op geld moet worden gelet in plaats van op kwaliteit. Energielevering had Nederland ook maar beter aan de overheid over kunnen laten. Maar het belang van zakkenvullers gaat helaas voor bij onze volksvertegenwoordigers. Vervang "volks" gerust door "kapitalisten". Waarom niet gelijk het leger privatiseren? Vast goed voor de verdediging van Nederland als er meer concurrentie komt haha.

Tuur

Ongelezen bericht door Tuur »

Ik heb problemen met Essent. Door onduidelijke communicatie vanuit essent-zijde ben ik nu een week afgesloten van kabel. Ze MISbruiken dit middel om hun fouten sneller te kunnen rechtzetten!!!

Bel je dan met de klantenservice, krijg je iedere keer een ander antwoord en andere richtlijnen op dezelfde vraag.

Gewoon terug naar vroeger...

Groet Arthur

Gast

sjaki 123
Ik stel een collectieve jankbui voor ?

Wat een geweldige manier van communicatie, geleerd bij een energie- bedrijf met zo`n calcentrum?

Carla M

Ik kreeg mijn telefoonnota binnen.. Staat keurig het volgende gespecificeerd:

calcenter NUON + RWE € 20,33 totaal in één maand

Je hebt het niet in de gaten als je zit te bellen met zo'n klantenservice.. (eigenlijk zit je grotendeels te wachten)

Lucratieve bussiness voor de energiebedrijven toch.......

Gesloten