LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overstap energiebedrijf!
overstap energiebedrijf!
Wij zijn in augustus 2004 overgestapt van essent stroom naar cogas.
Vandaag 9-02-2005 de betalingen gecontroleerd, blijkt de cogas het dubbele bedrag aan vastprijs af te schrijven 30 i.p.v. 14 euro.
Dit is nog niet alles, cogas zou essent voor ons afzeggen, je raad het al ook essent betalen we nog steeds!
Mijn advies niet te snel overstappen!!!!
Vandaag 9-02-2005 de betalingen gecontroleerd, blijkt de cogas het dubbele bedrag aan vastprijs af te schrijven 30 i.p.v. 14 euro.
Dit is nog niet alles, cogas zou essent voor ons afzeggen, je raad het al ook essent betalen we nog steeds!
Mijn advies niet te snel overstappen!!!!
Re: overstap energiebedrijf!
Bij de Vastelastenbond betaal je geen vastrecht voor gas en daarnaast wordt er toezicht gehouden op de overstap (switch). Veilig overstappen is dus wel mogelijk alleen je moet goed kijken met welke organisatie je in zee gaat. Vereniging de Vastelastenbond is een aanrader, zie www.vastelastenbond.nl, lid worden is gratis.
wat *** jij nou weer dom, iedereen betaald vastrecht ongeacht wie wat waar hoelang etc... niet als een of andere gnieperd mensen verkeerd voorlichten gozer
Je hebt gelijk. Ik moet het beter uitleggen. Via de Vastelastenbond betaal je geen vastrecht voor de levering van elektriciteit. Je betaalt dus wel vastrecht voor de levering van gas en vastrecht voor het transport. Maar toch geen vastrecht voor de levering scheelt tussen de 15 en 20 euro per jaar.
..Blijf gewoon bij je vertrouwde energiebedrijf je weet wat je hebt en niet krijgt...EEN VETTE REKENING. ...pas op voor Greenchoise ze naaien je echt een oor aan.
Eneco bedankt voor de goede service [/i][/b][/u]
Eneco bedankt voor de goede service [/i][/b][/u]
Misschien heeft u geluk gehad. Dat u geen klachten heeft over Eneco wil niet zeggen dat er niet veel klachten zijn. Kijk maar eens goed rond op internet!! Verder kan ik over Greenchoice heel weinig klachten vinden, Als je het mij vraagt dan vind ik het zelfs één van de beste nieuwkomers.
misschien moet je alles eens in perspectief plaatsen. Eneco, en Nuon hebben ook wel even heel wat meer klanten dan greenchoice ofzo. In verhouding kan het dan ook komen dat die klachten meer opvallen he...
Gote energiebedrijven zoals Eneco maken er bewust een puinhoop van, dit is hun manier om de consument bang te maken om over te stappen en zo hun eigen verzorgingsgebied te beschermen. We hebben dit jarenlang gezien bij KPN in de telefonie markt. Als u het eens bent met de prijsstijgingen en de koppeling van ons nederlandse gas aan de wereldolieprijs dan kunt u inderdaad het beste bij Eneco blijven. Als u de concurentie wil bevorderen dan kunt u beter kiezen voor een bedrijf waar de consument op de eerste plaats komt en niet de aandeelhouders. Een bedrijf dat goede service verleent en een redelijke prijs voor hun energie rekent. Deze bedrijven zijn er gelukkig wel maar het is even goed zoeken.
ik ben verhuist en bij iemand in gaan wonen nu had ik op vorigge adres cogas groene stroom dit heb ik via verhuizing opgezegt en telefonisch uitgelegd dat ik bij iemand in ga wonen nu heb cogas gewoon eneco opdracht gegeven dat ik hier de enegie gaat betalen via cogas terwijl de hoofd bewoner nergens van af weet dit kan toch niet zomaar
De punt en de komma zitten rechts van de m en links van de /.