| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstap naar Nuon zorgt voor veel hoger maandbedrag
Re: Overstap naar Nuon zorgt voor veel hoger maandbedrag
De Ts blijft helemaal niet “zitten” bij Nuon, hij is daar juist naar toe overgestapt.
Als hij dat wellicht via Gaslicht.com gedaan zou hebben, had hij voor die overstap wel een bonus gekregen.
Als hij dat wellicht via Gaslicht.com gedaan zou hebben, had hij voor die overstap wel een bonus gekregen.
-
witte angora
Re: Overstap naar Nuon zorgt voor veel hoger maandbedrag
Het probleem is hier dus dat de topicstarter bij Qurrent zat en naar Nuon ging. Een kortingsbonus voor blijvende Nuon-klanten heeft helemaal niks met de vraag van de TS te maken. En daarmee is jouw bericht net zo off-topic.hänschen klein schreef:Terzijde en Off-topic,staraad schreef:En laat je dus een flink stuk besparing/voordeel liggen....rvjapio schreef:...en daarom stap ik dus nooit over.
Tot nu toe is het beleid van de energieleveranciers zo, dat trouwe vaste klanten niet bepaald op voordeel getrakteerd worden. Jaarlijks overstappen loont!
Maar maak geen gebruik van colporteurs aan de deur, die zijn echt alleen op eigen gewin uit!
Vergelijkingssites als "gaslicht.com" hebben een prima overstapservice. Administratief verloopt dat de afgelopen jaren wat mijn ervaringen betreft vlekkeloos.
juist NUON heeft een kortingsbonus voor particuliere klanten die blijven zitten ... ! Ik weetechter niet of dat ook voor zakelijke contracten (TS) ook geldt.